|
TDC play på tablet. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2014 kl. 19:01 |
Hej.
Har lige et spørgsmål. Jeg har TDC play på min mobil. Men jeg har også en tablet hvor der er installeret sonos på. Kan man få TDC play til at virke med Sonos på min tablet.? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om det. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, det kan man, det kræver blot at man har et TDC login der har adgang til TDC Play. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9427 |
Nej mener jeg ikke du kan, hvis du kun har mobil Abb.
Medmindre du benytter AirPlay til en Sonos, men er ikke en speciel god løsning |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det stå en masse på TDC hjemmeside hvor min info stammer fra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Jeg kan bare ikke finde TDC inde i selve SONOS app'en
På TDC siden står der - Derefter skal man bare finde sin Sonos-controller og vælge “Musik” > “Mere musik” > TDC Play og indtaste sine oplysninger. Jeg har ikke et sted hvor jeg kan vælge "musik". Kører med version 5.0 Redigeret af pipper - 21-Juni-2014 kl. 20:49 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Du skal først klikke på ikonet "Tilføj musiktjenester" og tilføje TDC Play.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Når jeg klikker på "tilføj musiktjenester" prøver den at indlæse. Men efter ca 1 minut får jeg denne besked. "kunne ikke gennemse musiktjenester" Kan det have noget at gøre med at versionen på min pc ikke er samme version som på tablet'en, eller er det ligegyldigt ? |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Jeg har kun prøvet på iPad og der kommer TDC Play fint frem blandt de tjenester, der er at vælge imellem. Jeg kører ligesom dig med den nye version 5.0 app.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |