|
TDC Play / YouSee Music nu i 192kbit/s |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peterfc ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Maj-2014 kl. 11:48 |
YouSee Music / TDC Play er nu er meget bedre kvalitet over Android/IOS. Måske tid til at droppe spotify/wimp/google play music hvis man altså har TDC/YouSee?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er da sandelig også på tide at det kommer i en ordentlig kvalitet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
er det pr. d.d. og hvor har du info fra?
|
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Det er det samme på yousee.dk/play der er kvaliteten den samme.
Prøv at download en sang og se informaiton omkring filen. 192 kbit |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8676 |
Det står i release notes til den seneste udgave af app'en. |
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
Yep, jeg opdagede i sidste uge på Apple AppStore, at "TDC Play Musik" kunne streame i 192kbps.
Dog er den setup til "normal" kvalitet per default. Man skal lige huske at gå ind i settings og ændre lyd kvalitet til "Høj". Jeg synes også den nye "TDC Play Musik" App er mere stabilt og med bedre GUI end den gamle "TDC Play" App (på iOS).
Redigeret af zeryus - 08-Maj-2014 kl. 13:24 |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
Super mange tak for info omkring "TDC Play Musik"
Du har ret. den er langt langt bedre. og endelig sync den dine playlister med online :) |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
ved i om det også er det samme igennem sonos ?
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Valagar ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 45 |
Så fik jeg også prøvet mit youmusic. Syntes bestemt også at det er blevet bedre. Lidt bedre lyd, og som der blev skrevet tidligere, så virker det til at app til ipad er blevet hurtigere og mere stabil. Men der er stadig et stykke vej op til wimp 320kbit. Jeg skrotter hvertfald ikke wimp endnu...
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Klapper også i hænderne.
Selv om jeg har gratis adgang til TDCplay har jeg indtil videre kun brugt WIMP Premium , og WIMP HiFi . Nu skal det da testes . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad med Sonos?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |