|
TDC Selector HD - Softwareproblemer |
Besvar | Side <1234 274> |
Forfatter | |||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 30-August-2006 kl. 18:18 | ||
Øøhhhh... sikkert et dumt spørgsmål for de fleste, men hvad betyder det at der kommer ny video- og audiodriver i chipsettet? Er det for at sikre 5.1 lyden, og sikring mod "fysninger" i billedet?
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
sge_tdc
Guld medlem Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 08:21 | ||
Det lyder som om din boks ikke dekrypterer korrekt. Prøv at tage dit smartkort ud og sæt det i igen. -Steen |
|||
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||
sge_tdc
Sendt: 31-August-2006 kl. 08:37 | ||
Ikke tilføjelser af ny funktionalitet men primært fejlrettelser + forbedringer. Faktisk en masse - Jeg har ikke selv alle detaljer (driveren er fra chipset producenten) men vi snakker f.eks. om
-Steen |
|||
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||
jakoblj
Bruger Oprettet: 28-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 08:52 | ||
Hej Steen, Vil HDCP stadig være disabled i den kommende SW?? På forhånd tak |
|||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 08:54 | ||
Hej og god morgen Steen Tak for dit svar, det lyder sørme rigtigt spændende, jeg glæder mig til at se og prøve den nye S/W version - ikke fordi jeg har haft rigtigt mange problemer, men håber jo at den rent funktionalitetsmæssiget (langt ord), kommer op på siden af Sagem 60. Du ønskes en fin dag Steen.
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
frost2
Bruger Oprettet: 12-August-2005 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 103 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 08:59 | ||
Hej Steen Kommer den nye software ud idag, hvis ja, hvornår på dagen kommer det til at ske.
|
|||
sge_tdc
Sendt: 31-August-2006 kl. 09:35 | ||
Ja HDCP er per default disablet - og der er mulighed for at du selv kan slå det til og fra inde i menuen, således at du kan teste dit TV. -Steen |
|||
|||
frost2
Bruger Oprettet: 12-August-2005 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 103 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 10:59 | ||
Hej Steen Kommer den nye software ud idag, hvis ja, hvornår på dagen kommer det til at ske.
Det var ikke meget svar jeg fik
Redigeret af frost2 - 31-August-2006 kl. 11:02 |
|||
sge_tdc
Sendt: 31-August-2006 kl. 11:22 | ||
Ja - og først på eftermiddagen. -Steen |
|||
|||
sge_tdc
Sendt: 31-August-2006 kl. 13:04 | ||
Så skulle den nye software ligge i nettet! Enjoy -Steen |
|||
|||
sge_tdc
Sendt: 31-August-2006 kl. 13:13 | ||
Manualen er desværre ikke endnu opdateret med de nye features. Det sker nok i løbet af næste uge. Hvis der er noget I er i tvivl om så spørg bare her i forummet. -Steen |
|||
|||
morten_fresh
Bruger Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 149 |
Sendt: 31-August-2006 kl. 13:43 | ||
Softwaren installere fint, og ser fin ud.
Jeg havde et lille problem med menuen da jeg var inde og kigge første gang. Jeg ændrede lyd til PCM, og prøvede det nye tema, og prøvede at slå avancerede instillinger til. Da jeg prøvede at gå ud af menuen igen ved at trykke Q hoppede den over på radio, og man kunne ikke rigtigt gøre andet end at slå på stand by. Derefter ser det ud til at man kommer kan komme rigtigt ud. Hvad er det helt præcist der gør det nye tema til light. Det virker umidelbart ikke hurtigere at bevæge sig rundt i menuen hvis det er slået til? Ellers glæder jeg mig bare til at se hvordan den opfører sig i det lange løb. /Morten |
|||
Besvar | Side <1234 274> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |