|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 274> |
Forfatter | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
||
Hej Steen - det lyder sørme godt. Personligt glæder mig meget til at modtage opdateringen, og se og prøve ændringerne. Well done Sir
|
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
sge_tdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
![]() |
||
Du har været utålmodig og trykket 2 gange på Q. Inde i menuen betyder Q gå til TV. I live TV betyder Q gå til radiozapper. Havde du trykket en tredie gang på Q var du gået tilbage til live TV.
Det nye tema er en light version som er mere grafisk afdæmpet. Temaet er ikke hurtigere idet vi preloader grafikken (som jeg også fortalte da temaet blev forespurgt i sin tid). På et senere tidspunkt vil vi foretage en generel forbedring af performance inde i menuerne, som jeg ikke finder helt tilfredsstillende endnu. Den primære årsag til temaet er at vi ville have logikken til håndtering af temaer integreret i koden. Således er det meget lettere at tilføje nye temaer i fremtiden da boksen nu er forberedt hertil. -Steen Redigeret af sge_tdc - 31-August-2006 kl. 14:06 |
|||
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||
![]() |
|||
Slasp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
||
Jeg har det også på mit Samsung LE32M61B, og jeg tror ikke det er latency, for det bliver der i godt et sekund, til der kommer billede på igen. Det betyder selvfølgelig ikke at det ikke er TV'et der gør det. EDIT! Jeg har også fået problemer med sort skærm på alle undtagen DR1, DR2, TV2, HD og Tegnsprogskanalen. Hvis jeg zapper til en kanal med sort skærm, så bliver "skyggerne" hængende indtil jeg zapper tilbage til en kanal med billede på. De forsvinder ikke af at "Nu & Næste" kommer frem. Altså må det være boksen der laver det -- ikke at det generer synderligt. Redigeret af Slasp - 31-August-2006 kl. 14:22 |
|||
![]() |
|||
morten_fresh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||
Ok, så er det bare mig der ikke har læst godt nok efter. Jeg tror nu jeg holder mig til det oprindelige tema. :-) Et sidste spørgsmål. Er det mig eller virker tv stationernes grafik, f.eks. bjælken med navnet på værten, stribet i øverste og nederste side ved 1080i. Problemet er ikke så udtalt ved 720p. Det er ikke et problem ved den nye software, og har været der hele tiden. Jeg undrer mig bare over det. Og så skete det i øvrigt lige igen det med radioen. Denne gang trykkede jeg EN gang på Q inde i menuen, og så hoppede den til radioen. Da jeg trykkede Q igen, hoppede den ud til tv. Jeg er helt sikker på at jeg kun trykkede en gang. :-) |
|||
![]() |
|||
Pjerrot ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-August-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() |
||
Jeg har stadig sort skærm også efter software-update har haft det siden tirsdag på de 3 kanaler jeg kan se er billedet forringet med en10-12 farveforvredne striber fordelt hen over billedet på langs Hvad sker der?? Redigeret af Pjerrot - 31-August-2006 kl. 14:28 |
|||
![]() |
|||
morten_fresh ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 149 |
![]() |
||
Alle mine kanaler gik også i sort i tirsdags. Ingen virkede. Det hjalp da jeg tog strømmen helt af boksen og satte den til igen. Altså stikket ud, og ind igen. |
|||
![]() |
|||
MrBech ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
||
Jeg havde samme fejl men der hjalp med et "steen reset" 1. Strøm af boksen |
|||
![]() |
|||
sj0301 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
||
Det har jeg prøvet. Den nye software er installeret, og det har ikke hjulpet. Stadig kun DR 1, DR 2, TV2, samt info- og ekstrakanalen. Nu og næste bjælken kommer frem på de øvrige med den rigtige information. Steen J. |
|||
![]() |
|||
perjak ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
Hej Er der fejl på hd boksen så der ikke kan optages pe en Pioneer harddiskoptager.Den skriver for det meste "This content is copy protected" og så er det ligemeget om det er Dr1 eller TV2.
Per |
|||
![]() |
|||
pulse83 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
||
Så fik jeg også installeret den nye software. Umiddelbart ser det fint ud...bortset fra at datoen på boksen er Onsdag d. 26. Juni. Og klokken er 14:19. Hmm... Men det ville være rart med en komplet liste over ændringer i softwaren. Jeg har et Panasonic TH-37PV60E connected via component og Selector kan tilsyneladende slet ikke registrere nogen EDID-info fra mit TV. Der står "Fejl" i samtlige felter når jeg tjekker det. Kan det passe? |
|||
![]() |
|||
sge_tdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
![]() |
||
Menu --> Informationer --> Abonnement Info. Hvad skriver den? -Steen |
|||
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja - det kan passe - EDID er HDMI/DVI specifik info. Altså skal TV'et være forbundet via HDMI/DVI for at det giver mening. -Steen |
|||
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 274> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |