|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
post ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Status: Offline Point: 238 |
![]() Sendt: 08-Maj-2010 kl. 11:20 |
Er der nogen som ved hvordan man flytter de ting man har optaget på TDC's Home trio boks over på en ekstern Harddisk ???
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det skulle vist ikke være muligt, andet end at flytte det via Scart og til en Recorder.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Jeg er ret sikker på at det ikke kan lade sig gøre. Efter min overbevisning gemmes optagelserne ikke fysisk på din hdd-optager fra TDC, men derimod på en af TDC's servere.
Engang fik jeg nemlig skiftet min hdd-boks, og alle mine optagelser var fortsat at finde på den nye boks.
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
![]() |
Mine optagelse via HomeTrio befinder sig på harddisken hér. Ikke hos TDC.
|
|
![]() |
|
Jean ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Optagelserne ligger lokalt på din boks du har i stuen. Så enten har du fået den samme boks retur, eller også har TDC flytter harddisken over i den nye boks, eller flyttet filerne på disken over på en ny boks.
|
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
TDC teknikeren åbnede en ny æske med en ny HDD-boks hjemme hos mig og tilsluttede den. Optagelserne lå på den nye boks?! Det er alt jeg ved... |
|
![]() |
|
![]() |
Det skal lige siges at det er 2 år siden. Måske er det anderledes idag. Den boks jeg har idag er faktisk også en anden end den KISS boks jeg havde dengang.
|
|
![]() |
|
Thomas67 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tdc er lige kommet med et nyt tilbud der indeholder en NAS der automatisk uploader de optagelser du gemmer på den, og den lave backup når der ikke er netværkstrafik på din router. Det er også en mediasever, ftp og printserver m.m Pris 300 kr. i oprettelse og så 49 kr. pr md.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvor finder du det? Kan du skrive et link?
|
|
![]() |
|
![]() |
Got it ... http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tlv_hd Men det har da ikke umiddelbart noget med TDC TV at gøre...Den kan tilsyneladende ikke gemme optagelser fra tv på harddisken.Redigeret af wicca - 08-Juni-2010 kl. 12:48 |
|
![]() |
|
Thomas67 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Det syntes jeg bare han sagde til mig, da jeg i dag havde tdc i telefonen.
Jeg sender ham lige en mail.....
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har fået en mail fra min Tdc mand og han skriver : HomeDisken får mulighed for at trække optagelser ud af din tv-boks indenfor den nærmeste fremtid. Lige pt. er vi igang med at teste funktionen og når det virker tilfredsstillende bliver den opgradering rullet ud til alle kunder.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |