recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC TV og Viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC TV og Viasat

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RuneR Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC TV og Viasat
    Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 12:53

Hejsa

Går i overvejelser omkring TDC TV, lige nu har jeg Viasat via parabol. Og som jeg læser det går jeg glip af det "lave" intro tilbud på Viasat til 143,- om måneden med skal der imod betale 287,- Fordi jeg har haft viasat via parabol inden for det sidste ½ år.

Jeg har en firma betalt ADSL forbindelse, de kan ikke dele regninger op vel ? Ellers er en mulighed med 2 ADSL forbindelser vel den eneste løsning for at få TDC TV ?

Til top
Jean Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 19:03

Oprindeligt skrevet af RuneR RuneR skrev:


Går i overvejelser omkring TDC TV, lige nu har jeg Viasat via parabol. Og som jeg læser det går jeg glip af det "lave" intro tilbud på Viasat til 143,- om måneden med skal der imod betale 287,- Fordi jeg har haft viasat via parabol inden for det sidste ½ år.


Det er korrekt forstået. Du skal betale 287,-   det er så vidt jeg har forstået, noget Viasat har bestemt, for at undgå at for mange dropper parabolen.

Til top
DDSA Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 01-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2009 kl. 19:42
ved i om der kommer flere kanaler på viasat tdc 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu