recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TDC TV: Plus-pakke med HD kanaler er nu muligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTDC TV: Plus-pakke med HD kanaler er nu muligt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsbrink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: TDC TV: Plus-pakke med HD kanaler er nu muligt
    Sendt: 16-Januar-2010 kl. 18:49
Jeg var en af dem der sprang med på vognen da TDC TV fik HD kanaler sidste år. Det var dog meget kort da muligheden for at optage noget andet end den kanal man var på så forsvandt.

Nu har jeg så fået det igen og hvor der før var 0 SD / 1 HD er det nu 1 SD / 1 HD. Det gør jeg kan kombinere det jeg ser og det jeg optager. Eneste begrænsning lige nu er at optage en HD kanal og se en anden, men det kan jeg leve med.

Snakkede forøvrigt med en meget kompetent TDC medarbejder i deres 80808010 kundeservice.
Til top
FilmSalgFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 487
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 21:46
Jeg har IP TV hos TDC. Vi bor stort set oven i en af deres "centraler", men alt er optaget, så vi er flyttet til en anden central.
 
518 kr om måneden for at kunne se TV3 og TV3+ og KUN mulighed for at optage det samme som vi ser.
 
350 hvis vi vælger viasat uden om TDC og får en lille parabol op på taget. Og så får vi mulighed for at optage 2 forskellige programmer imens vi ser et 3.
 
Gæt om jeg skifter TV leverandør?
Til top
larsbrink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2010 kl. 22:18
Oprindeligt skrevet af FilmSalgFreak FilmSalgFreak skrev:

Jeg har IP TV hos TDC. Vi bor stort set oven i en af deres "centraler", men alt er optaget, så vi er flyttet til en anden central.


Jeg fik ad vide at jeg bor ca. 600m fra en central (og at støjen var 6 et-eller-andet) og at der således i praksis ikke var nogen begrænsning i hastighed, HD og antal fjernsyn jeg kunne få.

Citér
518 kr om måneden for at kunne se TV3 og TV3+ og KUN mulighed for at optage det samme som vi ser.

Nu får du jo lidt andre ting end kun TV3 og TV3+, men jeg er meget enig at der heller ikke hos TDC TV er meget fleksibilitet i hvordan man kan sammensætte udbud af programmer og ydelser. Det er som TDC TV har kopieret det (dårlige) koncept som parabol udbyderne har haft i mange år. Kanal pakker, kort gebyrer, halvårs betalinger på nogle ting for at gøre det hele svært sammenligenligt.

Citér
350 hvis vi vælger viasat uden om TDC og får en lille parabol op på taget. Og så får vi mulighed for at optage 2 forskellige programmer imens vi ser et 3.

Så skal du jo så finde en anden internet leverandør og telefoni leverandør med mindre du - som jeg havde før - har TDC TV helt tilbage fra det kunne købes uden at være en del af en pakke.

Citér
Gæt om jeg skifter TV leverandør?


Pas Smile

Nu venter jeg bare på at National Geographic kommer i HD pakken så bliver det vist ikke meget bedre. Det skal siges jeg ikke gider se 98% af viasat programmerne. Det enste jeg savner er lidt TV2 sport og TV2 news og det sidste kan jeg få på min PC kan jeg se i en anden tråd.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu