recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tdc udstyr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTdc udstyr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thun Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Emne: Tdc udstyr
    Sendt: 14-April-2009 kl. 06:40
Jeg har for for længe siden skiftet fra, Tdc iptv/internet og iptlf. Til Dong fibernet, med Smile content som udbyder, fin kvalit i øvrigt. Min nye leverandør, skulle overtage telefonnummeret fra Tdc. Det får jeg så sidst i April. Det har Tdc så været ca. 3 md om, siden jeg lavede fuldmagten, om portering af nummer!! Meget "fin" service. Jeg har Kissboks, 4-ports moden og andre ting stående, som tilhører Tdc, men det kan ikke lade sig gøre at aflevere det. Jeg ringer til dem, det kræver tålmodighed, første svar "Smid det ud" Det tør jeg ikke, så jeg ringer igen en anden dag, og spørger igen hvordan jeg kan aflevere det Der kommer en kasse i løbet af 1-2 uger, til retunering" Nu er der gået langt over et måned. Jeg prøver en sidste gang. "Aflever det i en Tdc butik", men de vil ikke ha det. Tdc er ikke en troværdig forretning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu