|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() Sendt: 11-December-2006 kl. 22:32 |
Hejsa Har kigget på TDC dyreste HP til børne værelset til to søde børn på 12 år( de skriger på fjernsyn og PC til spil som alle andre børn tro jeg) For at lukke munden på har jeg set på http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=245790# Til 6900 og faldet for et fint deseig, indbygget netkort til trådløs og trådløs tastatur/fj.be Skræm måske TDC Samsung 19" 931bf til kr. 2599 med opdat. 2 ms opløs. 1280x 1024 eller 20" BenQ FP202W til ca. 3500 med opdat 8 ms opl. 1680x1050 Måske et af hver da det en dreng (mest spil)og en pige(tv) Er der nogen der har dårlige eller - som jeg håber gode erfaringer med TDC/HP maskinen eller Skærmene???
|
|
Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt PANA 65 recoder |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
NU ved jeg godt at dette link er til en aktion.. nærmest identisk med den du har set bare mindre og nyere teknologi.
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=415294468&Listin gType=0&ListingSort=1&PageNr=1&Catg=28264 |
|
![]() |
|
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Hej Kenp Hvor ser du den nye teknologi? men størrelse er jo lægger..
|
|
Larsen
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Tyros Jeg har en storebror til den pc du kikker på M7570DK, den har lidt større HD og et bedre GF men det er kvalitet, pcen kører bare dagen lang uden at kny. Det er også den mest lydløse pc jeg har set og hørt, jeg har haft den i 5 mdr nu og har ikke haft nogen probs med den, den klare også alle de nye spil uden at puste men det skal du måske ikke regne med da det er et GeForce 7500 LE GF der ligger i den du kikker på, i min er der et GeForce 7600 GT med 512 mb ram og det er en del hurtigere. men pc'en du kikker på er ok |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
![]() |
det som er forskellen udover størrelsen på maskinen er at den har den nyeste cpu fra intel nemlig en core duo. som ikke bliver så varm og bruger mindre støm til samme ydelse. det at den står til kun at være 1,6 ghz er altså alligevel en kraftig en. og burde være nok. Ganske vist som klander skriver er grafikkortet måske ikke verdens bedste, men helt dårligt er det ikke sammenholdt med mange af de computere som bliver solgt med onboard grafikkort. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Knep/klander Processer teknologi hedder også dual-core på spec. m7555 okay grafikkort er lidt kraftiger men mon ikke den klare det ?? -hjælper det ikke at m7555 har 2 gb ram mod 1gb ram i m7570 som jeg ser det... Klander .....fungere fjernbetjening og mus/tastatur okay eller er det billig bras.......
|
|
Larsen
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Tyros Der er også dual-core på min M7570 en 3,4Ghz |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
![]() |
bare fordi at det er dualcore så er det ikke altid samme teknologi alligevel
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Kemp, nu er det samme bundkort og chipsæt og cpu de kører med, den eneste forskel på de 2 pc'er er HD størrelse - GF kort og Ram mængde
Og Tyros hvis du køber den Husk at få Win Vista kuponen med, den er da 1000 kr værd. Redigeret af klander - 12-December-2006 kl. 22:55 |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
![]() |
Det er langt fra samme cpu..... jeg snakker om den på QXL og den på EDBpriser...
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Klander Tak for de fine tips men hvad mener du med windovs vista kuponen?? Ham i TDC butikken sagde at ved at XP er købt efter 1.okt. skal man bare regristrere sig på nettet så fik man opgradering vista til favorabel pris?
|
|
Larsen
|
![]() |
|
![]() |
Hej Klander- er du der Kan du for tælle lidt om kuponen? |
|
Larsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |