|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MichaelMCE ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 58 |
![]() |
Opgraderingen skal erhverves herfra: http://h20219.www2.hp.com/services/cache/416458-0-0-59-103.h tml men der er ikke rigtigt sket noget endnu.
Edit. ser lige at de har ændret teksten fra starten af december til ultimo december, så måske der sker noget inden det nye år...... Redigeret af MichaelMCE - 14-December-2006 kl. 14:31 |
|
![]() |
|
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Hejsa Idag spurgte jeg TDC online og de oplyste at prisen var kr. 300 for en opgradering til vista, men oplyste ikke hvad det var for en vista model |
|
Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt PANA 65 recoder |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Hej Tyros kik på dette link http://h20219.www2.hp.com/services/cache/416458-0-0-59-103.h tml Som regel er det sådan at har du købt en HP pc med evt. mediacenter kan du opgradere til Windows Vista Home Premium. Her er lidt om hvad de skriver i en nyheds mail jeg lige har fået fra HP Få Windows® XP i dag og Windows VistaTM i morgen |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Tyros ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2006 Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Hejsa TDC har lige meddelt mig at danske undertekster ikke understøttes er det men en opdatereing forventes - er det rigtig som også en anden tråde her på siden nævner? Heller er det noget selve tv kortet afgør? Kan forøvrigt se der står roll update MCE på pakken så det er nok ok Forbindelse til fladskræm sker den best med dvi og lyd minijack |
|
Larsen
PHIlIPS 3731d styrer for vildt PANA 65 recoder |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |