|
TDK Rises med skiftende OAR |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2012 kl. 08:44 |
http://bluray.highdefdigest.com/7394/dark_knight_rises_combo.html
Nu ikke det pjat igen ![]() Jeg solgte min TDK efter at have set den på Blu-ray pga. skiftende OAR (Original Aspect Ratio) The Dark Knight Rises bliver det samme Så udgiv dog filmen, som den blev vist i langt de fleste biografer – uden IMAX-sekvenser i et andet format
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har set et klip fra den hvor der, i samme scene, skiftes flere gange mellem scope og 16:9. Det er meget påfaldende og virker lidt som et gimmick. Håber ikke der er for meget af dét i resten af filmen. Jeg mindes heller ikke den var sådan i biffen (Imperial KBH). Ellers Lagde jeg ikke meget mærke til det i "TDK" og i TRON virker det IMO ret godt.
MVH |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8664 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
IMAX scenerne har kun været i IMAX format i en IMAX biograf
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |