recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tådsløs fra PC til meda extender
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTådsløs fra PC til meda extender

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dahl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Tådsløs fra PC til meda extender
    Sendt: 11-December-2008 kl. 14:23

Hej

Min Laptop har trådløs netkort fra INTEL 4965AGN som understøtter dual-band (2.4GHz and 5GHz), draft 802.11n kan jeg sende HD Live TV eller Bluray fra min laptop som har HD tuner og Bluray integreret i maskinen til denne extender?

http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=9360&menu=mediacenter

eller er der andre forslag? vil nemlig gerne undgå at bruge mit HDMI kabel mellem laptop og tv, for laptoppens blæser larmer for meget (den bliver jo rimelig varm)

Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 18:08
Hvis du allerede nu kan se HD TV på din laptop burde der ikke være problemer med at streame det til omtalte extender, men blueray/dvd kan vist ikke lade sig gøre stadig.

I øvrigt kan vi forhåbentligt se frem til drastiske prisfald på denne extender. Prisen i US er nede på omkring 100$ lige pt. (Dell, newegg)
Til top
Dahl Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2008 kl. 18:16

Tak for svar

Kan Vista media center vise HD? Det mener jeg nu ikke, og jeg bruger det heller ikke for det kan ikke bruge min tuner (DVB-C med kort)

Men er det muligt på andre måder at streame signalet?

Morten

Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2008 kl. 08:24
Der er forskellige muligheder for at se HD i VMC ja. Hvis du ikke bruger VMC så er det ikke omtalte extender du skal have fat i.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu