|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dahl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 11-December-2008 kl. 14:23 |
Hej Min Laptop har trådløs netkort fra INTEL 4965AGN som understøtter dual-band (2.4GHz and 5GHz), draft 802.11n kan jeg sende HD Live TV eller Bluray fra min laptop som har HD tuner og Bluray integreret i maskinen til denne extender? http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=9360&menu=mediacenter eller er der andre forslag? vil nemlig gerne undgå at bruge mit HDMI kabel mellem laptop og tv, for laptoppens blæser larmer for meget (den bliver jo rimelig varm)
|
|
Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Hvis du allerede nu kan se HD TV på din laptop burde der ikke være problemer med at streame det til omtalte extender, men blueray/dvd kan vist ikke lade sig gøre stadig.
I øvrigt kan vi forhåbentligt se frem til drastiske prisfald på denne extender. Prisen i US er nede på omkring 100$ lige pt. (Dell, newegg) |
|
![]() |
|
Dahl ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 24 |
![]() |
Tak for svar Kan Vista media center vise HD? Det mener jeg nu ikke, og jeg bruger det heller ikke for det kan ikke bruge min tuner (DVB-C med kort) Men er det muligt på andre måder at streame signalet?
Morten |
|
Technotrend TT-connect CT-3650 CI
NAD 32A1 |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
Der er forskellige muligheder for at se HD i VMC ja. Hvis du ikke bruger VMC så er det ikke omtalte extender du skal have fat i.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |