|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 19-December-2008 kl. 18:05 |
Jeg har sluttet den til, men modsat mine andre UPnP-klienter virker den ikke. Den finder ikke Twonky (på min NAS) - uanset hvor mange gange jeg reset'er Twonky og beder den acceptere nye klienter. Det har jeg aldrig oplevet med andre klienter. Teac'en finder og accepterer mit trådløse netværk - men altså ikke Twonky. vTuner funker heller ikke. Signalet er i øvrigt ret ringe - selv om der ikke er mange meter mellem router og WAP. Hm... jeg roder videre. /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
j_mil ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
Jeg har testet EAP 8500 på det trådløse netværk og det virker fint både med Vtuner og Twonky. Har du chekket den kanal den vælger til det trådløse netværk ?
mvh jm |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
....nej - og jeg husker pludselig, at jeg har haft et kanalproblem med Noxon engang, hvor det pludselig ikke spillede, før jeg ændrede kanal. Den vælger selv kanal 6 - hvad skal man vælge? Den funker i øvrigt perfekt i trådet udgave - jeg kan bare ikke have net-kabel liggende i hele lejligheden... /kris EDIT: Er det i routeren at jeg skal ændre kanalen eller...? Redigeret af kris - 20-December-2008 kl. 10:00 |
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Du kører på en trådløs kanal, som bestemmes af din router. Kanalen kan du enten se i routeren eller en af de tilsluttede pc'er.
Derefter kan du vel skifte kanal i din afspiller? Nu du bor i lejlighed, vil det måske være nyttigt at læse nedenstående, eftersom man let får problemer med kanalsammenfald med naboerne. http://www.geekzone.co.nz/inquisitor/2996 Jeg vil anbefale dig at hente Network Stumbler, så du kan afgøre, hvilken kanal, der er bedst at bruge. Venligst Søren |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har skiftet til kanal 11 i routeren - og det hjalp kortvarigt på signalet, så WAP'en faktisk kunne koble til det trådløse netværk og finde radiostationer (vTuner). jeg kunne også (kortvarigt) se WAP'en i Twonky-konfiguationen ("shared clients") - men ALLIGEVEL kom Twonky ikke frem som audio server på WAP-remoten... hov - nu er signalet tilbage igen - stadig uden Twonky. jeg tjekker lige Network Stumbler for at finde en bedre kanal! /kris |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |