recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEAC WAP-5000 (min SLA5520 er død!)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTEAC WAP-5000 (min SLA5520 er død!)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1046
Direkte link til dette indlæg Emne: TEAC WAP-5000 (min SLA5520 er død!)
    Sendt: 29-Februar-2008 kl. 10:03

Efter to års heftig brug af min SLA5520 afgik den ved døden i går. Pludselig kommer der ingen lyd fra den (men den modtager streams som altid). Suk - den må begraves (og kvitteringen er væk).

Men okay - den har været en kær streaming-partner! Jeg overvejer at udskifte den med TEAC WAP-5000 - kan nogen, der bruger den, kort sige for og imod. Det er længe siden, jeg var velorienteret om TEAC'en. Hvor hurtig er den fx, når man bladrer rundt i samlingen?

kris 

Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
j_mil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 184
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2008 kl. 23:18

For: Mig bekendt den eneste med en remote med display som kører UpnP.

Imod: Lidt lille display, ikke helt så mange funktioner som Noxon.

Når først radiolinket er oppe og køre (man kan evt. vælge at den skal være aktiv hele tiden) er der ikke væsentlig forskel i hastigheden i forhold til en Noxon. Jeg bruger den temmelig meget og er godt tilfreds med den = fungerer fint i det daglige. Kunne Teac bare lige lave en ny remote med et større display og en brugerflade a'la Ipod, så var det i mine øjne et perfekt produkt. 

// jm

Til top
dreamstream Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-April-2006
Point: 288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2008 kl. 12:49

Hej Kris

Jeg er også vældigt glad for min Wap-5000. Jeg har ikke noget at sammenligne med men jeg syntes også at hastigheden kunne gå lidt hurtigere, men som j_mil skriver er den sikkert ikke langsomere end alle andre. Jeg anvender min WAP flere gange hver eneste dag og den er nem og ukompliceret at have med at gøre, specielt med den seneste firmware syntes jeg den er blevet god.

Skulle jeg ønske mig noget mere er det muligheden for at oprette genveje via hurtigtaster og så har jeg et problem med at afspille numre efter "rating", men det tror jeg er twonkys fejl. Visning af lille cover generer mig ikke og det er klart bedre end ingenting. Faktisk så tror jeg det først går op for mig hvor glad jeg er for den, hvis jeg skulle miste den. Jeg har på intet tidspunkt fortrudt mit køb og sammen med Twonky på QNAP-TS201 er det jo en leg.

Redigeret af dreamstream - 02-April-2008 kl. 12:49
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu