|
TechniSat CableStar problem |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
Altså det de skriver er, at de ikke yder nogen former for support (teknisk hjælp) til DVBViewer. Ikke at deres produkt ikke inderstøtter det. |
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
steja ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: København Status: Offline Point: 13 |
|
|
![]() |
|
steja ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2013 Sted: København Status: Offline Point: 13 |
Spøjst og underligt. Nu monterede jeg TechniSat nr 2 igen, og denne gang virkede det. Muligvis fordi jeg i mellemtiden opgraderede DVBViewer fra 5.0 til 5.1.
Nå men tak for interessen og tak for det med support.zip, som jeg vil huske til en anden gang. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |