recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tegner I udvidet forsikring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTegner I udvidet forsikring?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2005 kl. 11:41

Det er jo altid en afvejning... men jeg er faktisk enig i at droppe den udvidet garanti. Jeg har selv lige købt Sonys V40 LCD skærm til 23k, og kunne have fået en udvidet garanti oveni hatten for yderligere 2.5k.

Hvis nu det går i stykker om 2 år og 1 måned, vil jeg da sikkert ærgre mig over jeg ikke tegnet garanti, især hvis en teknikkerregning løber op i mere end 4k+. Men sådan er livet nu.

Vedr. det med legoklodserne, så mener jeg også det må være store klodser ;-)... men naturligvis forstår jeg din bekymring, når man har børn i huset. At dømme efter dit indkøb (og dine billeder), kunne du jo overveje at montere det fast på væggen for yderligere 1000.-. Så er der sgu ingen klodser der kan vælte fjernsynet.

Til top
Ronni Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2005 kl. 18:34

Ja, jeg købte en forsikring på mit PDP436.

Ikke fordi jeg tror det går i stykker, men fordi det er alle pengene værd HVIS det går i stykker. Jeg orker simpelthen ikke at skulle pille det ned af væggen, mosle det ind i bilen og stå i kø på postkontoret, hvis det en dag skulle opføre sig mærkeligt - så afhentningsservicen var the deal maker for mig :)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu