|
Teknisk tilsvarende eller ej? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, men hvis du kan det, så kan du jo - igen, objektivt set - præsentere løsningen for forsikringsselskabet, og så argumentere for at det er dét de skal dække. Men seriøst, hvis det drejer sig om at du vil have penge i hånden, så tag imod en ny Air, og sælg den. En uåbnet Mac med kvittering går til over 90% af nyprisen. |
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Nu har jeg da lige 15 minutter til overs til at følge op på tråden her. Efter lidt betænkningstid og samtale med forsikringsselskabet+forretningen, måtte jeg indse at jeg brugte for meget energi og betænkningstid på at forhandle med dem og forsøge at få en umulig sag igennem... Såååå, jeg ringede til ankenævnet for forsikring for at få deres syn på sagen, og i samråd med dem kom jeg til enighed med forsikringsselskabet om at jeg fik den nye MB Pro 13.3" istedet, og så er vi vist alle glade alligevel ![]() Oveni i det hele gik jeg fra kæresten i mandags, og derfor er den rent praktiske situation nu så ændret at det ikke ville gøre den store forskel hvilken maskine jeg kom hjem med, så nu står der en spritny Mac på gulvet ved siden af den sofa jeg låner hos en kammerat ![]() Den ryger så til salg, da den er så meget i overskud i min nuværende situation ![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Du kan da ikke være bekendt at sælge din kammerats sofa??
Klaus |
|
![]() |
|
babamac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Herlev, Danmark Status: Offline Point: 259 |
Haha, tror min kammerat er helt enig i den betragtning
![]() Redigeret af babamac - 27-Juli-2012 kl. 07:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |