recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Teknisk tilsvarende eller ej?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Teknisk tilsvarende eller ej?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2012 kl. 12:39
Oprindeligt skrevet af babamac babamac skrev:

Det kan du have ret i, men så ville jeg i det mindste selv kunne finde på en ny løsning.

Jo, men hvis du kan det, så kan du jo - igen, objektivt set - præsentere løsningen for forsikringsselskabet, og så argumentere for at det er dét de skal dække.

Men seriøst, hvis det drejer sig om at du vil have penge i hånden, så tag imod en ny Air, og sælg den. En uåbnet Mac med kvittering går til over 90% af nyprisen.
Til top
babamac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Herlev, Danmark
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér babamac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 22:56
Nu har jeg da lige 15 minutter til overs til at følge op på tråden her.

Efter lidt betænkningstid og samtale med forsikringsselskabet+forretningen, måtte jeg indse at jeg brugte for meget energi og betænkningstid på at forhandle med dem og forsøge at få en umulig sag igennem... Såååå, jeg ringede til ankenævnet for forsikring for at få deres syn på sagen, og i samråd med dem kom jeg til enighed med forsikringsselskabet om at jeg fik den nye MB Pro 13.3" istedet, og så er vi vist alle glade alligevel Smile

Oveni i det hele gik jeg fra kæresten i mandags, og derfor er den rent praktiske situation nu så ændret at det ikke ville gøre den store forskel hvilken maskine jeg kom hjem med, så nu står der en spritny Mac på gulvet ved siden af den sofa jeg låner hos en kammerat Smile

Den ryger så til salg, da den er så meget i overskud i min nuværende situation Dead

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 23:22
Du kan da ikke være bekendt at sælge din kammerats sofa??

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
babamac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Herlev, Danmark
Point: 259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér babamac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2012 kl. 07:27
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Du kan da ikke være bekendt at sælge din kammerats sofa??

Klaus

Haha, tror min kammerat er helt enig i den betragtning Big smile

Redigeret af babamac - 27-Juli-2012 kl. 07:27
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu