recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tekster på kabeltv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTekster på kabeltv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
reiler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Emne: Tekster på kabeltv
    Sendt: 04-Februar-2008 kl. 22:35

Hej

Jeg har et Vista mediacenter med FireDTV tunere, altså digitalt ligesom Selector.

Mine problemer startede for ca. 1 uge siden, da forsvandt DR1 og DR2 fra min kanalliste.

Jeg gik ind og fandt dem igen på andre frekvenser, men nu er problemet af der ikke er undertekster på :-(

Jeg havde forståelsen af at TDC (Yousee?) satte teksterne på, men er de holdt op med det?

Er der andre der har problemet ?

Michael

mvh
Michael
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 22:58

Du skal finde dem med hardcodet tekster. De ligger i kanallisten indtil flere gange, hvoraf den ene er i et 4:3 format.

Til top
reiler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Point: 61
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:19

Hej

Det er desværre ikke rigtigt, jeg har scannet alle kanaler igennem idag, og den finder kun DR1 1 gang (og 1 gang i 4:3), og der er ikke undertekster på  

Er der ikke andre der har FireDTV og TDC kabel?

Har I ikke problemet?

Michael

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Du skal finde dem med hardcodet tekster. De ligger i kanallisten indtil flere gange, hvoraf den ene er i et 4:3 format.

mvh
Michael
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu