|
Tekst-TV på TV3+HD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-November-2011 kl. 17:20 |
|
Har opdaget, at der nu er kommet Tekst-TV på TV3+ HD. Synes ikke, der har været det før. (YouSee kabel-TV)
Men det har måske at gøre med, at YouSee skruer ned for ambitionerne - øhh.... Kvaliteten af HD-kanalerne, så der kan være plads til Tekst-TV. Linker lige til den kilometerlange tråd her:
Redigeret af turbo2 - 20-November-2011 kl. 17:28 |
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu blander du tingene sammen. Melledm den 21. og 23. november 2011 forsvinder dobbeltkanalerne. Altså TV3+ forsvinder og kun TV3+ HD bliver tilbage på digitale modtagere, der kan modtage HD-kanaler. Gælder også TV2 Sport og TV2 Sport HD.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
larsvj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: DK-2830 Status: Offline Point: 431 |
|
YouSee har som en extra service for alle kunder lagt TXT-TV ud på en del HD kanaler.
Der ligger lige en klump man skal omkring ved optagelse på HardDisk, der kan det knibe lidt med pladsen når nu SD kanalerne ikke er i brug, så måske kommer SD kan. til at ligge over prg. nr. 400 til os der optager meget... Redigeret af larsvj - 20-November-2011 kl. 18:18 |
||
* Sony KDL-46WE5W * OPPO BDP-83SE * YouSee Boxe * Yamaha RX-A1010 *
* Center: D A T HjemmeFusk * Front: Beolab 3 * Bag: JBL One * |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
|
Det er vist også fornuftigt nok, nu hvor vi kun får "HD"-kanalerne, og ikke SD-kanalerne!!
|
||
![]() |
||
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
|
hej - efter vi fik 3plus hd efter 11 januar er der pludselig ikek tekst tv på denne, men der er på tv3 og tv3 puls - er der andre der har samme problem - evt lige tjek, så jeg ved det ikke er min tv/indstillinger af nye kanaler den er galt med pft !
|
||
![]() |
||
Ulle ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2005 Status: Offline Point: 289 |
|
Jeg har heller ikke txt, har lige tjekket.
|
||
![]() |
||
|
På den "gratis" udgave af TV3+ HD er der ingen Tekst-TV i øjeblikket - på betalingsudgaven er der... Har ligenu ALT, der udsendes på Kabel-TV, via mit "Ekstrakanalskort".
Aars, Nordjylland
|
||
![]() |
||
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
|
Er TV3+ HD i det hele taget en ekstrakanal? Er du sikker på, at det ikke er SD-udgaven af TV3+? Den ligger på programplads 510. Langt de fleste HD-kanaler har en SD-udgave, der ligger præcis 500 programpladser højere. DR 1 (501), TV2 (505), Eurosport (539) o. s. v.
Redigeret af joern.loenborg - 19-Januar-2012 kl. 07:18 |
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
![]() |
||
dosdesign ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
|
Vi har bare kabel tv fra yousee fuldpkke og som sagt opdaterede jeg kanalliste på fladskærm efter 11 januar og fandt tv3 plus hd men der er ikke tekst tv på, har tv3 plus i soveværelse på gammel tv, der er tekst tv - og der er tekst tv begge steder på tv3 og tv3 puls - Men er vi enige om så at sådan skal det bare være så og det ikke er noget med mit tv eller indstillinger at gøre ???
|
||
![]() |
||
|
Nej, TV3+ HD er ikke med i Ekstrakanalerne. På min nye LG HR550 C-modtager, kan jeg se på kanallisten, om det er en kanal, jeg har betalt for eller ej. Det vises med en prik ud for kanalen, hvis det er én, der ikke er betalt for. Dem, der ER betalt for, er der ingen prik ud for. Og således er det bla. a. med TV3+ HD: Det ene sted, plads nr. 962 er der en prik ud for kanalen - på plads nr. 999, hvor den sendes med noget svagere styrke, er der ingen prik. Jeg har anvendt netværk 120 ved kanalsøgningen - derfor ser placeringen anderledes ud hos mig. det ER TV3+ HD, som er på plads nr. 999.
![]() |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
|
TV3+HD er en mellempakke kanal, så alle med den pakke har kanalen, hvis pakkefilteret er dårligt, kan kanalen til tider også modtages hvis man kun har Grundpakke.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
|
I stedet for: "så alle med den pakke har kanalen".... Mener du så ikke: "Så alle med Grundpakke har kanalen..."
Og når YouSee har åbnet for næsten alt, er det sikkert for at gøre reklame for sig selv, med mindre, de da har begået en KÆMPEbrøler på enten programkort eller CA-modul. Min "pakkestruktur" ser således ud: Grundpakke + 4 Ekstrakanaler. CA-modulet er ligeledes købt hos YouSee.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |