|
Telefon sim kort i router |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej Carsten Jeg kan ikke sige om det er en god handel eller ej, da Call Me ikke oplyser hvilken Huawei USB modem model de sælger. Jeg har efterhånden har jeg lavet små 600 køb fra Ebay og Alibaba/Express, fra få kroner til større beløb, man kan aldrig vide sig sikker på hvad der bliver taget i tolden når det er fra udenfor EU. Jeg faldt dog over at man kan få et Huawei E3372h (LTE Advanced/4G+/LTE+/LTE Cat4 - DL: 150 Mib/s UL: 50 Mib/s) DK pris ca. 700 kr. til 201,5 kr. med fragt fra Letland - http://www.ebay.com/itm/Neues-Modell-Huawei-E3372h-4G-LTE-150-Mb-s-Speedstick-USB-Modem-SIM-Lock-free-/291536293506?hash=item43e0eace82#shpCntId |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4825 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej. Der var en bruger her inde der købte en 4G USB stik hos CallMe til totalt 305,50 kr. Jeg kan ikke huske hvilken HUAWEI han fik, men det var en af disse 4: E3372, E3236, E3276 eller E3131 Men hvis man skal bruge en 4G stik kan man jo ringe til CallMe og spørge hvilken man får. Hilsen Carsten. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |