|
Telefonopkald på Samsung Smart TV |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
OFF ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 36 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Prøv at google nummerene, de er brugt til scam flere steder i verden. De udgiver sig som værende fra Microsoft eller IRS(skat i USA).
Jeg vil tro at i har IP telefoni og fjernsynet er sluttet til nettet. |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Årsagen er næppe, at det er et Samsung TV, men derimod kan dette foregå på ethvert Smart TV, hvis man fx har smartboks fra Stofa og har fastnetabonnement og Internet. Det kan slås fra under teknik, så slipper man for at se det på skærmen, hvis man ikke ønsker det.
Iøvrigt kan er et Samsung TV mig bekendt ikke lytte med ud over styringen af TV, idet funktionen ikke er tilknyttet internettet. Men en smart journalist, der er løbet lidt tør for emner, har det nemt i DK med at lave en udgave af eventyret med en fjer det bliver til fem høns. ![]() Men at hacke et SmartTv er muligt. Se her http://mashable.com/2013/08/02/samsung-smart-tv-hack/ Redigeret af bentpetersson - 18-Februar-2015 kl. 23:00 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
||
Hvis softwaren er bare en lille smule intelligent lavet er det ikke noget problem.
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
||
Teknik - på fjernsynet eller stofa boksen? Klaus |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
||
Derfor er det skønt at have en gammel stor 80 kg tung 3 rørs projektor hængende i loftet ![]() Det sker ikke med sådan noget gammelt ragelse ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19817 |
||
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=12290&zoneid=3 Klaus |
|||
![]() |
|||
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
||
Jo, det er tilknyttet, så jeg imorges. hvor er det iøvrigt interessant at læse om alle, der er så nervøse. Se her http://www.samsung.com/dk/support/skp/faq/1072991 Redigeret af bentpetersson - 19-Februar-2015 kl. 12:46 |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har griner meget af Flemmings kommentar. Tak Flemming. Og til 8x100. Hvad laver du i alverden herinde på en så moderne blok som recordere.dk? ![]() |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
||
Ja, der står Samsungs holdning af i dag. Som på samme måde når de påstod at data sendes krypteret. For øvrigt er mikrofonen altid til og ikke kun når ikonet er der - ellers vil den ikke kunne "høre" når man taler til den. Klaus |
|||
![]() |
|||
bruger udmeldt 27 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-September-2014 Status: Offline Point: 351 |
||
![]() ![]() ![]() ![]() Har også lidt stereoanlæg ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Ja, gamle stereoanlæg er også på risikoaflytningslisten. Især apparaterne fra DDRtiden.
![]() Livets største risiko opstår ved fødslen. Fra dette tidspunkt kan vi jo risikere at miste livet. Men om mit tv lytter eller viser film eller billeder af mig er mig ligegyldigt. Intet er hemmeligt og af samme årsag lider jeg ikke af angst. |
|||
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|||
![]() |
|||
||
Jamen så er jeg på den for mit anlæg er af nyere dato ![]() ![]() Jeg må nøjes med at se TV ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |