recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telefonopkald på Samsung Smart TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telefonopkald på Samsung Smart TV

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jsc99dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsc99dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 11:48
Hej

Kan det passe hun har Stofa's smartTV boks og telefoni gennem Stofa også? Vi har netop det og får denne boks op når vores "fastnet/iptlf" ringer. 

/Jesper
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 12:47
Det er netop det jeg har nævnt.
Det vil være rart, hvis trådstarter også er med. Ellers kan vi jo næppe hjælpe.

Hallo, hallo Jorden kalder!
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Syke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Syke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:23
Oprindeligt skrevet af jsc99dk jsc99dk skrev:

Hej

Kan det passe hun har Stofa's smartTV boks og telefoni gennem Stofa også? Vi har netop det og får denne boks op når vores "fastnet/iptlf" ringer. 

/Jesper

Hej Jesper, og jer andre.

Ja, hun har lige præcis Stofa, med box tlf og det hele.
Kan det slås fra på nogen måde?

Tak for hjælpen! Smile
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2015 kl. 19:27
Har du prøvet at gå ind i menuen? Når jeg oplever uhensigtsmæssige ting, er det første jg tyr til at undersøge menuen.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu