|
telenor data kort på huawaii dongle |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2014 kl. 15:38 |
telenor tilbyder jo 200mb gratis data
jeg har en e220 usb dongle liggende kan man sætte dette kort i den og hvordan skal den sættes op til og virke mod telenor telenor har ikke lige mail så der kan skrives til dem
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke samme Dongle, men mon ikke det er det samme.? http://www.telenor.dk/privat/kundeservice/kundeservice/mobilt-bredbaand/hjaelp-til-opsaetning/huawei-e353/opsaetning-win-7/index.aspx
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
200mb er jo væk på ingen tid.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, det er godt nok ikke meget når det er set i lyset af hvor meget man kan få med i sit Telefon abb. Har f.eks 5Gb at gøre godt med på min. 200Mb bruges hurtigt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4835 |
Hej. Jeg kan huske at min første Dongle også var en e220. Du skal enten ændre APN i den nuværende konto eller oprette en ny. APN skal sættes til Internet, Et stort I og resten med småt. Det skulle ikke være nødvendigt at sætte andet op. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 26-Juni-2014 kl. 18:11 |
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
nej 200 mb er ikke meget hvis det er internet det skal bruges til men nu er det kun til test af vpn hvor det kræves man sidder på en anden forbindelse .
>carsten Det bliver testet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |