|
Telenor slår fra |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke på stående fod, idet jeg selv er TDC kunde. Min arbejdsplads betaler for min linje, så jeg er ikek voldsomt bekymret for prisen. Kan fortælle at jeg opdagede at min linje var nede onsdag aften for første gang 9½ år. Torsdag klokken 08.30 stod der 2 TDC montører og ringede på døren, vi lavede en hurtig gennemgang af min installation (lidt "kringlet" idet kabler og signaler er trukket på kryds og tværs af huset). Klokken 09.30 kunne jeg køre på arbejde med en fuldt funktionsdygtig linje.... Klaus |
|
![]() |
|
Lilleitnørd ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2012 Sted: 7100, Vejle Status: Offline Point: 38 |
Klaus
[/QUOTE] Hmm, kan du anbefale et bedre selvskab? jeg vil gerne have nogen lunde samme hastighed for samme (gerne billgere) pris. 10/1mb - 199,- Når du bor i Århus N kan du mange steder få fiber, det kan varmt anbefales
![]() |
|
![]() |
|
Anders_b ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 226 |
Når du bor i Århus N kan du mange steder få fiber, det kan varmt anbefales [/QUOTE]
![]() Jeg har tjekket inde på waoo.dk og der står at jeg ikke kan få fibernet til min adresse i øjeblikket.
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Min erfaring med branchen siger mig at alle udbydere vil have kunder der oplever et utilfredsstillende produkt. Derfor vil valget af udbyder mere handle om hvilke services den enkelte udbyder tilbyder. Dårlige kabler vil være dårlige uanset udbyder, etc.
|
|
![]() |
|
Thomasbo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
Kan tilslutte mig anbefalingen af Fullrate. Har indtryk af at supporten er ganske gode til at afhjælpe evt. problemer, men mit bredbånd kører klippestabilt (7-9-13) så jeg har faktisk ikke rigtigt haft lejlighed til selv at afprøve det. Og vigtigst: I modsætning til mine erfaringer med telenor, så er der totalt styr på firmaet. Prisstrukturen er tilpas simpel til at der er aldrig er fejl i regningerne og regningerne er samtidig overskuelige. Off topic, men lidt om dårlige bredbåndserfaringer hos telenor. Mine forældre havde telenor som udbyder indtil jeg fik dem over til fullrate. Det startede som medarbejderbredbånd hos cybercity og endte så med alm. bredbånd hos telenor. Der var flere gange fejl i regningerne - sjovt nok alle gange til telenors fordel. Supporten var venlig nok, men oplevede at supporten af uvisse grunde forsøgte sig med opsalg uden at fortælle hvilke konsekvenser det så havde. Aktuelt drejede sig om at man kunne spare penge (vist 5 kr. om måneden), hvis man fik regningen i e-boks. Supporteren glemte bare at sige det væsentlige, at man også blev afmeldt betalingsservice og manuelt skulle betale regningen på månedsbasis. Da 1. regning kom i e-boks fremgik det - så vidt jeg husker - at regningen blev betalt via betalingsservice, hvilket bare ikke var tilfældet. Da der senere kom rykker fik jeg dem til efter lidt diskusion at slette rykkergebyret og fik afmeldt e-boks-showet, men det interessante spørgsmål er bare hvorfor supportere hos telenor også skal fungere som sælgere. Redigeret af Thomasbo - 09-April-2012 kl. 17:32 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |