recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telenor slår fra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telenor slår fra

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

Hmm, kan du anbefale et bedre selvskab? jeg vil gerne have nogen lunde samme hastighed for samme (gerne billgere) pris.
10/1mb - 199,-

Ikke på stående fod, idet jeg selv er TDC kunde. Min arbejdsplads betaler for min linje, så jeg er ikek voldsomt bekymret for prisen.

Kan fortælle at jeg opdagede at min linje var nede onsdag aften for første gang 9½ år. Torsdag klokken 08.30 stod der 2 TDC montører og ringede på døren, vi lavede en hurtig gennemgang af min installation (lidt "kringlet" idet kabler og signaler er trukket på kryds og tværs af huset). Klokken 09.30 kunne jeg køre på arbejde med en fuldt funktionsdygtig linje....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 08:58
Klaus
[/QUOTE]

Hmm, kan du anbefale et bedre selvskab? jeg vil gerne have nogen lunde samme hastighed for samme (gerne billgere) pris.
10/1mb - 199,-

[/QUOTE]

Når du bor i Århus N kan du mange steder få fiber, det kan varmt anbefales Big smile Og for 199 kan du få 15/15 mbit i stedet for 10/1 mbit 
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Point: 226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anders_b Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af Lilleitnørd Lilleitnørd skrev:

Klaus

Når du bor i Århus N kan du mange steder få fiber, det kan varmt anbefales Big smile Og for 199 kan du få 15/15 mbit i stedet for 10/1 mbit 
[/QUOTE]

Jeg har tjekket inde på waoo.dk og der står at jeg ikke kan få fibernet til min adresse i øjeblikket. 
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 11:08
Min erfaring med branchen siger mig at alle udbydere vil have kunder der oplever et utilfredsstillende produkt. Derfor vil valget af udbyder mere handle om hvilke services den enkelte udbyder tilbyder. Dårlige kabler vil være dårlige uanset udbyder, etc. 

Til top
Thomasbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-April-2012 kl. 17:31
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Har brugt Fullrata et par år,og det har virket fuldt tilfredsstillende..

http://www.fullrate.dk/

Kan tilslutte mig anbefalingen af Fullrate. Har indtryk af at supporten er ganske gode til at afhjælpe evt. problemer, men mit bredbånd kører klippestabilt (7-9-13) så jeg har faktisk ikke rigtigt haft lejlighed til selv at afprøve det. Og vigtigst: I modsætning til mine erfaringer med telenor, så er der totalt styr på firmaet. Prisstrukturen er tilpas simpel til at der er aldrig er fejl i regningerne og regningerne er samtidig overskuelige.

Off topic, men lidt om dårlige bredbåndserfaringer hos telenor.
Mine forældre havde telenor som udbyder indtil jeg fik dem over til fullrate. Det startede som medarbejderbredbånd hos cybercity og endte så med alm. bredbånd hos telenor. Der var flere gange fejl i regningerne - sjovt nok alle gange til telenors fordel. Supporten var venlig nok, men oplevede at supporten af uvisse grunde forsøgte sig med opsalg uden at fortælle hvilke konsekvenser det så havde. Aktuelt drejede sig om at man kunne spare penge (vist 5 kr. om måneden), hvis man fik regningen i e-boks. Supporteren glemte bare at sige det væsentlige, at man også blev afmeldt betalingsservice og manuelt skulle betale regningen på månedsbasis. Da 1. regning kom i e-boks fremgik det - så vidt jeg husker - at regningen blev betalt via betalingsservice, hvilket bare ikke var tilfældet. Da der senere kom rykker fik jeg dem til efter lidt diskusion at slette rykkergebyret og fik afmeldt e-boks-showet, men det interessante spørgsmål er bare hvorfor supportere hos telenor også skal fungere som sælgere.

Redigeret af Thomasbo - 09-April-2012 kl. 17:32
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu