|
Televes Linieforst. 5525 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Juli-2012 kl. 18:02 |
Hej med jer,
Nogen som ved hvor jeg kan købe Televes Linieforst. 5525
Pft.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Torben Jeg læser lidt Spansk og fandt den med google hos: http://www.superantena.es/amplificador-de-interior/151-amplificador-de-interior-2-salidas-tv-retorno-televes-5525.html til 34,69 € IVA incluído. Her er et oversat link af deres 'Fragt og levering' Når der står 'Forsendelse uden for halvøen bør høres.' vil jeg forvente at de vil levere uden for den Iberiske halvø? Jeg kan se de modtager både kreditkort og Paypal. De kan kontaktes ved at klikke på 'Contacto' midt i toppen af siden. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Carsten,
Mange tak - ser ok ud. Kunne blot godt tænke at det stod på UK ;-) Kan ikke vælge UK sprog.
Mvh. Torben
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |