|
Telia lukker kanaler med 1 dags varsel |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |||
qpad
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
ja , men hvordan rent praktisk , jeg ejer ikke et smart tv , skal man købe et særligt et der kan den app eller bare et nyt smart tv ?
|
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
"Oplev Eurosport på alle dine enheder" dvs, Computer, Tablet, Mobil, Streaming (Airplay) Mvh. JørgenT
|
|||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hej. Det kommer an på om det kun er midlertidigt, eller om du helt vil skifte. Men jeg vil aldrig anbefale folk at købe et smart TV. De bliver ikke opdateret ret længe. En god midlertidig løsning kunne være at forbinde en PC med et HDMI kabel til sit TV. Eller at købe en ChromeCast. Hvilken mobil har du? Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 08-Juni-2017 kl. 09:21 |
|||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Apple TV har ikke optisk eller coax lyd ud - kun HDMI, ellers var det et godt bud. Jeg brugte det til at se Giro d'Italia i sidste måned.
Redigeret af Brixen - 08-Juni-2017 kl. 09:09 |
|||
Venlig hilsen
KB |
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eller også er det netop det SBS håber på Netop af du bliver så utroligt meget sur af du skynder af ringe til Telia og råbe af du gerne vil betale 500 mere om månedne, bare du får eurosport tilbage Du kunne også vælge af være glad for af Telia, netop gider af kæmpe for af du ikke skal betale alt for meget, i stedet for som hos Yousee hvor priserne bare stiger og stiger .... |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Eurosport Player kan ses via bl.a. Chromecast og Apple TV4 (app og Airplay). Der findes ingen apps til nogle former for Smart TV.
De er ved at rykke det til samme tekniske platform, som også de amerikanske sportsstreamingstjenester kører på. Derefter tror jeg, at Eurosport Player bliver ret stabil og indbydende. Det sker dog først senere på året.
Redigeret af Rasmus Larsen - 08-Juni-2017 kl. 12:05 |
|||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er du nu også sikker på at det kommer Telias kunder tilgode hvis de eventuelt forhandler sig frem til en god pris med SBS? De kunne jo også vælge blot at øge deres egen fortjeneste. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
bingoking
Bruger Oprettet: 02-November-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
På android TV har jeg "sideloadet" app'en og den fungerer helt fint med de grundlæggende funktioner som kanalskift osv. Vil man have mere funktion skal man bruge en parret game-controller eller en mus. Eneste udfordring var at logge på, når den lægger billedet sidelæns. Efter det finder den selv ud af at vende rigtigt. Eurosport player er klart at foretrække, fordi man også kan skifte til streams, der ikke sendes på hovedkanalerne, f.eks. flere fodboldkampe samtidig eller cykelløb, eller når der er reklamer midt i en live-transmission. Dog er der ingen kommentator på de kanaler hvor der kun er live-feed. Redigeret af bingoking - 08-Juni-2017 kl. 13:10 |
|||
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg regner med at deres kunder er lidt sværere at fuppe... |
|||
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Nej, det kan jeg ikke være sikker på, men man kan jo altid håbe :D |
|||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du konkluderer helt forkert. Jeg mener bestemt ikke at Telia forsøger at fuppe deres kunder. Årsagen til nedlukningen er garanteret reel nok. Jeg er bare ikke så naiv at tro det udelukkende er for kundernes skyld at Telia vil have prisen ned. Flemming |
|||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Andre der har problemer med eurosport player og chromecast? Jeg oplever ofte at kvaliteten ryger helt i bund og så den buffer. Faktisk så meget at jeg har opsagt abonnementet. Det er den eneste app hvor der er problemer
|
|||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |