|
Telia nedbrud? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6364 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-November-2016 kl. 07:27 |
I går var mit bredbånd nede det meste af dagen og hele aftenen Jeg bor 8900 Randers C Nedtur, når både TV og Netflix er pist borte Er der andre Telia-kunder med samme erfaringer i går onsdag?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad siger Telia?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6364 |
Har skrevet til deres support her til morgen, men der kan gå fem dage inden svar
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Nummeret til support er her. 88 93 79 96 |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
|
Den liste har jeg set, men der står intet om problemer i Randers 16/11
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Gubia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-November-2015 Status: Offline Point: 65 |
YouSee har åbenbart osse problemer.. Ved ikke om de bruger samme net som Telia.. Men mine svigerforældre, som bor lidt nord for Randers, de har osse haft problemer med både net og tv.. Men som sagt, aner ikke om det har noget med Telia at gøre...
|
|
![]() |
|
Jeg får et nyt modem i starten af næste uge Bare jeg nu havde ringet i går, så havde jeg haft det fredag
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Tredje dag i træk med elendigt internet Nu begynder det at gøre nas...
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Hvad er grunden til at de sender nyt modem?
|
|
![]() |
|
Mit er gammelt, det som fulgte med for syv år siden
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
så monstro det kunne være dit modem i stedet? 7 år er MEGET lang tid at køre på et modem som står tændt 24/7. lige netop den slags ville kunne forklare din "elendige" internetforbindelse hvis strømforsyningen begynder at blive ustabil.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |