|
Telia TV billedforskel Artis boks vs Apple TV vs C |
Besvar |
Forfatter | |
pmk69
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-Maj-2021 kl. 12:37 |
Hej
Synes jeg havde læst, at billedkvalitet på Telia TV var den samme uanset om man brugte AppleTV app'en eller den boks Telia sælger (Arris). Efter at jeg har fået mig en AppleTV 4K (2021) syntes jeg lige jeg ville sammenligne. Jeg kan sige at der er synlig forskel. Arris boksen har et meget klarere billede. Jeg er temmelig sikker på at der streames med en højere bitrate til Arris boksen. Skal siges at begge bokse er forbundet til internettet med kabel og til en meget hurtig internet-forbindelse og jeg kan uden problemer streame 4K på AppleTV Vil lige prøve at sammenligner med min Chromecast senere. Andre der kan bekræfte? Mvh Per
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej. Citat: 'Jeg testede Telia TV i en gratis måned i sommeren 2018. Jeg har en Asus router hvor jeg på en graf kan se Internet trafikken de sidste 10 minutter. Så jeg har selv målt disse hastigheder: På DR1, TV2 og Kanal 5: 4900 Kbit/s På SVR1, SVR2 og svensk Kanal 4: 5400 Kbit/s Resten af deres kanaler 2500 Kbit/s Og man kan virkelig se forskel. Der er virkelig forskel på hastighederne hvis man bruger Chrome, Internet explorer eller deres App fra Microsoft Store. Deres App giver de højeste hastigheder. Ellers roser deres support Apples TV4. Så der er både forskel i bitrate alt efter hvilke kanaler man ønsker at se, samt også forskel efter hvordan man streamer det.' Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |