|
Telia TV, Cartoon Network |
Besvar |
Forfatter | |
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Februar-2023 kl. 16:36 |
Vil man kunne bestille BASIS (den lille pakke med 15 Tv-kanaler) og tilkøbe Cartoon Network og dermed have adgang til Cartoon Networks arkiv? Jeg er interesseret i to serier der ligger i arkivet, Batman: Den tapre og modige og Teen Titans. Er der nogle der ved om de med dansk tale og hvor mange episoder / sæsoner der er tilgængelige af de to serier? Jeg har min TV pakke et andet sted og ønsker kun at benytte mig af denne mulighed i en måned eller to. På forhånd tak |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
Fisher65
Bruger Oprettet: 16-Januar-2021 Status: Offline Point: 80 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil ikke være ubehøvlet, men tror du skal kontakte Telia direkte med dit spørgsmål.
Har selv Telia TV, og det er meget begrænset hvad de har rettigheder til i arkiv, uanset tilkøb af streaming/kanaler. Vh
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så vidt jeg husker ligger Cartoon Network på HBO Max. Jeg kan ikke tjekke for dig, om de to titler ligger der, idet jeg har den amerikanske HBO Max.
Så hvis det kun er Cartoon Network du vil have adgang til, så er HBO Max en billigere løsning end Telia TV. PS: DR's kanaler kan du se uden beregning på DRTV og TV 2's kanaler kan købes i løskøb på TV 2 Play.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
spoxy
Guld medlem Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Online Point: 1167 |
Funktioner
Tak(0)
|
Teen Titans kan ses på HBO Max. Jeg kunne ikke lige finde den anden serie.
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
T-1000
Super bruger Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet ud af at man godt kan gøre som jeg spurgte om. De to serier er ikke tilgængelige andre steder end i Telias arkiv. Jeg har HBO Max i forvejen og der er de ikke. Teen Titans og Teen Titans Go! er to forskellige serier.
|
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |