|
Telia TV med boks |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vores Telia boks fungerer (som regel) helt fint, må jeg sige.
En gang imellem, men det er kun sket ca to gange på halvandet år, så kommer der sort skærm som nævnt. Det findes ved at hive strømmen og sætte den til igen. Vi savner dog at kunne optage, samt det med at pause/spole som det medfører. Man kan i nogle programmer på nogle kanaler, men det er noget med at det er begrænset af hvilke rettigheder det enkelte program kommer med. Siges det.
|
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 883 |
Har Telias boks. Den starter op på den kanal jeg stoppede på. Så her virker det.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
Det er da en smule mystisk, når i ikke har problemer med boksen. Har i også den lille runde Arris boks. Jeg har som sagt tre bokse på tre tv, de opfører sig alle som beskrevet tidligere, altid sort skærm til start og altid en mængde tryk på 2-3 forskellige kanaler i guiden før der kommer billede. Er det måske et "handshake" problem ?. Jeg har både opsætninger hvor boksen er sat direkte på tv'ets HDMI port, og opsætning hvor boksen sidder på en receiver, som så sender billedet til tv'et. Der er fuldstændigt samme problem på alle. Sort skærm ved opstart og problemer med at skifte kanal, uden først at få sort skærm. Meget underligt
![]() Det skal også lige nævnes, at hvis jeg som det første efter jeg har tændt boksen (på den sorte skærm), starter med at genstarte boksten under "indstillinger", så starter DR1 altid med billede, der er så næsten altid problemer ved efterfølgende kanalskift. Redigeret af ajaj - 12-August-2020 kl. 19:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |