recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telia TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTelia TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Telia TV
    Sendt: 13-November-2009 kl. 16:11
Telia TV,

Jeg skal til at finde en ny bredbåndsudbyder, og overvejer i den forbindelse Telia TV og 10 mb bredbånd.

Hvordan er folks erfaringer med Telia TV?

Hvordan kører deres internet forbindelse når man samtidig ser TV?

Har haft deres Zaptor boks hjemme (via Stofa) og det fungerede ikke specielt godt. Det er noget siden, så hvordan er folks erfaringer med Zaptor?

Vil du anbefale Telia TV.

Tak for svar.
Til top
Kryon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2009 kl. 21:34
Jeg har for nyligt bestilt Telia TV og bredbånd.
Det var en noget uheldig oplevelse, idet jeg har den frækhed at bo i Rødovre, og der har jeg efter en masse tovtrækkeri fået at vide, at jeg ikke kan få Telia TV fordi nærmeste terminal ikke er Telias med derimod TDC's og så virker Telia TV sørme ikke.
Så nu sidder jeg med bredbånd, men intet IP TV, hvilket jo ellers var den primære motivator.

Så tjek grundigt op på om du kan modtage Telia TV dér hvor du bor inden du bestiller - man kan ikke finde ud af det på deres hjemmeside...
Til top
Celziam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2009 kl. 22:10
Hej Kryon
 
Hvis du har bestilt Telia Tv sammen med bredbånd og de alligevel ikke kan levere tv-delen, så har du ret at hæve hele købet, også bredbånds-abonnementet. Netop fordi (som du jo selv nævner) den primære årsag til at abonnere på Telia bredbånd kunne være muligheden for at få tv på linjen.
Men du skal have bestilt abonnementerne samlet.
 
Men bestillingsiden hos Telia tjekker da adressen. Når jeg indtaster min adresse, får jeg at vide, at jeg desværre ikke kan få tv, hvor jeg bor.
 
Til top
maddog40 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 07:22
Godmorgen.
 
Jeg/vi har fået den pakke med internet og tv.
vist jeg viste at man kun får ca. 6 MB ude af en 20 MB internet når man se tv,så hvad jeg ikke taget telia..( Kommer fra en 20 Mb fra cybercity) 
Tv delen kan man så tale om, den virker bare ikke,den zaptor man bruger skal genstartes en 2 til 6 gang i løbet af en uge.
Billede er heller ikke så godt på en 40" skærm,det står ikke helt klart.
 
Også lige deres kundeservice, de har lovet at sende en ny zaptor ca. 4 gang nu. Der er ikke kommet nogle i nu.Når man ringer til dem, siger de at den er sendt eller at det kender de ikke noget til.
 
Hvis jeg kunne opsige det hele gjort jeg det.  (ØV)
 
 
Jeg håber du fik lidt ud af min oplevelser.
Til top
Kryon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 10:22
@Celziam, ja, jeg har overvejet helt at opsige det, men internettet kører heldigvis fornuftigt, og jeg har ikke nogle gode alternativer jeg gider at betale for.
Hjemmesiden hjalp ikke mig da jeg bestilte - den opførte sig i det hele taget meget underligt, jeg tror måske at der var problemer, så jeg fik ingen heads-up omkring TV delen.
I det hele taget skete der rigtig mange fejl i Telias system omkring min bestilling, det kunne jeg rante længe om (men det krævede adskillige support-opkald før der kom skub i sagerne). Ikke en god kundeoplevelse selvom Telia supporterne sådan set var flinke nok.
Til top
RaskDk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-November-2009
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2009 kl. 18:47
Tak for svar.

Jeg har valgt at fravælge Telia. Dels pga. af svar i dette forum, men også fordi jeg sendte en mail til Telia, med en rækker spørgsmål for nu 14 dage siden, som jeg stadigvæk ikke har fået svar på (de han åbenbart ikke den store interesse i nye kunder!).

Jeg har også fravalgt Telia, fordi jeg ikke ønsker én leverandør af både internet, TV og telefoni. Hvis deres net er nede mister jeg TV, telefon og internet. Det ønsker jeg ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu