|
Telia-TV gigant prisstigning (50%) |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nogen der har erfaring med MoreTv på ATV?
Overvejer kraftigt at skifte fra Telia til MoreTv efter deres varslet prisstigning. |
||
Mvh Jesper
|
||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vel egentlig ikke så mærkeligt, at der er kunder til produktet, når man gang på gang hører fra streamingmissionærer, hvor fantastisk det er med streaming. Det, som sker nu, er bare, at der er nogen, der er blevet ramt af noget så ubehageligt som virkeligheden.
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selvfølgelig... Men, alligevel en underlig holdning at synes så høje prisstigninger er OK...
|
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Grunden til at vi har TeliaTV her hjemme, var at YouSee satte prisen op til 300kr for grundpakken, og da vi stort set kun ser DR og TV2 flowTV, så var det simpelthen for mange penge at give.
Så kunne vi selvfølgelig bruge DR-appen samt TV-play, men fordelen ved TeliaTV, er at alle kanalerene er samlet ET sted med en samlet programguide, og så stinker DR-appen på ATV bare. Ved ikke om TV2-play er bedre, da vi ikke har brugt den særlig meget. Billede kvaliteten syntes jeg er fin nok til vores påhov, men vi har heller ikke en super OLED med HDR atmos super pro plus turbo fladskærm, men bare en old gammel 720p Pana plasma skærm.
|
||
Mvh Jesper
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Problemet er nok at jeg for snart 20 år siden opsagde mit kabel-tv og i dag kun betaler “licens”. Jeg har set en del af de streaming tjenester der udbydes og er ikke fristet af nogen af dem. Klaus
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med det udstyr vil det være rigtigt godt med en antenne på taget og fange DR’s kanaler til 0kr, supleret med chromecast til TV2 play.
Redigeret af Munch - 23-Marts-2021 kl. 16:57 |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu kommer 1000 kroners spørgsmålet: hvorfor ikke bare have en antenne? Det er i bedre kvalitet end via DRs app og i den grad bedre end Telia TV Kan du ikke undvære TV2, udbydes det vel stadigt via boxer til 99 kr/måned? Klaus
|
||
C. Johansen
Guld medlem Oprettet: 16-April-2012 Status: Offline Point: 636 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der var tidligere i tråden et et spørgsmål til MoreTv.
Jeg har prøvet MoreTv i en periode, og for at det skulle blive så godt som muligt, investerede jeg tilmed i deres box til ca. 700 kr. Det lykkedes aldrig at få tingene til at fungere. Der kom flere opdateringer, men nej, så efter nogle måneder måtte jeg opgive at få noget brugbart ud af abonnementet. Hvad der var galt? Ganske enkelt ALT. Hvordan situationen er i dag ved jeg ikke. Mit abonnement er stoppet for længe siden. Trådstarter og jeg har altså én ting til fælles: Vi har begge investeret i en streamingbox til ca. 700 kr.(2 forskellige) og investeringerne har været spildt.
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med hvilket udstyr mener du? Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Axlon
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil kræve en DVB-T2 boks (TV har ikke DVB-T2) som jeg ikke ønsker at have stående, da vi godt vil have det hele samlet i ATV'et. Med hensyn til MoreTV, så kan jeg også se at de ikke har TV2, så det kan også være ligemeget. Det ender nok med TV2 play Favorit til 109kr. Så får fruen også Charlie som hun længe har ønsket sig.
Redigeret af Axlon - 23-Marts-2021 kl. 17:39 |
||
Mvh Jesper
|
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ehhh, hvad har det at gøre med holdningen til at voldsomme prisstigninger er ok??
|
||
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
|
At operatørerne må sætte prisen som de lyster. Det er dem der er udbydere og de bestemmer hvad folk skal betale for deres vare. Det er trods alt et frit marked. Klaus
|
||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |