recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telmore apps på TV'et
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telmore apps på TV'et

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2010
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telmore apps på TV'et
    Sendt: 24-August-2014 kl. 00:08
Jeg har bestilt telmore play, med  flg. streaming tjenester TV2PLAY, HBO, C-More og Minbio, som jeg ønsker lettets mulig afgang på mit TV (ikke smart TV).

Der er Apps til alle tjenesterne til både ipad og android tablets/mobiler.

Vi har en I-pad og den satte jeg til TV'et via HMDI/adapter stik. Billedet går fint igennem, men det bliver dog alt for lille ift. tv skærmen (store sorte streger i kanterne). 40" bliver ca. til 20". Vil det samme gøre sig gældende for en android tablet eller mobil ?

Jeg overvejede så et apple tv, men apps'ne understøtter desværre ikke apple TV. Det samme gør sig vist nok gældende for "android tv boxe".

Tilbage ser jeg kun en løsning med som er fra PC via HDMI til TV. og der syntes jeg er for bøvlet.

Jeg håber at nogen har gode forslag/løsninger på dette "problem".

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 09:40

Billedet passer på din æble.? Det gør det både på min Android og på TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 11:49
Hvis du vil undgå de sorte bjælker i siderne, så skal du have fat i et gammelt 4:3 tv, det er iPad kører med. Android tablets / telefoner kører 16:9 ligesom dit tv, derfor er det værd at overveje.

Hvis du så finder en som har 1080p opløsning, så vil det være bedst, da dit tv eller mobil / tablet ikke skal skallere noget.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
fink Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-November-2010
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 14:55
Så hvis jeg forbinder min mobil (Samsung Galaxy S3) med f.eks. sådan en kabel http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-galaxy-s3-79155p.html
så kan jeg se alle apps'ne i fuld skærm på mit full HD tv ?

Redigeret af fink - 24-August-2014 kl. 14:55
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 15:05
Det skulle jeg mene ja.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2014 kl. 15:05

Spørgsmålet er så om det vil virke med en sådan når det er fra en App, og det ikke kun er fra filer i det interne lager.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu