|
Telmore apps på TV'et |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fink ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2010 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2014 kl. 00:08 |
Jeg har bestilt telmore play, med flg. streaming tjenester TV2PLAY, HBO, C-More og Minbio, som jeg ønsker lettets mulig afgang på mit TV (ikke smart TV).
Der er Apps til alle tjenesterne til både ipad og android tablets/mobiler. Vi har en I-pad og den satte jeg til TV'et via HMDI/adapter stik. Billedet går fint igennem, men det bliver dog alt for lille ift. tv skærmen (store sorte streger i kanterne). 40" bliver ca. til 20". Vil det samme gøre sig gældende for en android tablet eller mobil ? Jeg overvejede så et apple tv, men apps'ne understøtter desværre ikke apple TV. Det samme gør sig vist nok gældende for "android tv boxe". Tilbage ser jeg kun en løsning med som er fra PC via HDMI til TV. og der syntes jeg er for bøvlet. Jeg håber at nogen har gode forslag/løsninger på dette "problem". |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billedet passer på din æble.? Det gør det både på min Android og på TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Hvis du vil undgå de sorte bjælker i siderne, så skal du have fat i et gammelt 4:3 tv, det er iPad kører med. Android tablets / telefoner kører 16:9 ligesom dit tv, derfor er det værd at overveje.
Hvis du så finder en som har 1080p opløsning, så vil det være bedst, da dit tv eller mobil / tablet ikke skal skallere noget. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
fink ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-November-2010 Status: Offline Point: 15 |
Så hvis jeg forbinder min mobil (Samsung Galaxy S3) med f.eks. sådan en kabel http://www.mytrendyphone.dk/shop/samsung-galaxy-s3-79155p.html
så kan jeg se alle apps'ne i fuld skærm på mit full HD tv ? Redigeret af fink - 24-August-2014 kl. 14:55 |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Det skulle jeg mene ja.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Spørgsmålet er så om det vil virke med en sådan når det er fra en App, og det ikke kun er fra filer i det interne lager. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |