recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Telmore musik og chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Telmore musik og chromecast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
FlemmingenP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Telmore musik og chromecast
    Sendt: 31-Januar-2015 kl. 11:39
Hej med jer

Jeg har netop fået adgang til Telmore musik. Jeg har gennem en del år haft squeezebox duet, hvilket jeg har været glad for. Nu ville jeg så købe et nyt streaming system, men stejler lidt over prisen. Derfor vil jeg høre, om der er nogen som ved, om man kan få sendt sit Telmore musik ud til chromecast. Dette som et billigt alternativ til Sonos eller andet.

Ved I det?

Mvh Flemming 
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 12:44
Ved ikke om de har fået det i deres app endnu.

Men ellers hvis din mobil kan lave skærmdublering med Chromecast vil du kunne få musikken ud på denne måde. Kan jeg hvert fald med Spotify.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2015 kl. 16:44
Så vidt jeg ved, er det kun Google Play Music selv samt Deezer, som har Chromecast support direkte i app'en. Altså af musikstreaming apps.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Ved ikke om de har fået det i deres app endnu.

Men ellers hvis din mobil kan lave skærmdublering med Chromecast vil du kunne få musikken ud på denne måde. Kan jeg hvert fald med Spotify.

Tak for det. Jeg har forsøgt men kan ikke lige få det til at funke. Skærmdublering er det det samme som Screen Mirroring?
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FlemmingenP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2015 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Så vidt jeg ved, er det kun Google Play Music selv samt Deezer, som har Chromecast support direkte i app'en. Altså af musikstreaming apps.

Nå ja - google play var vist med i købet af Chromecast. Jeg må prøve. Tak
Med venlig hilsen

Flemming
Til top
marlar Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2004
Sted: Denmark
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marlar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2016 kl. 14:09
Den nyeste opdatering af Tellmore understøtter Chromecast. Det virker fint.

Men er der nogen der ved om den også understøtter Chromecast Audio? Påtænker at købe en sådan, men kun hvis Telmore understøtter det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu