|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
bluebucket ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 212 |
![]() Sendt: 25-Januar-2008 kl. 07:07 |
Ved ikke lige om jeg poster det her et forkert sted, for det er jo ikke lige mit setup det her, men der er godt nok nogle gennemførte i blandt:
http://deputy-dog.com/2008/01/23/10-stunning-ultra-geeky-hom e-cinemas/ |
|
I reject your reality and substitute my own!
Panasonic 42PX80 HTPC (Zotac GF9300-A-E, TerraTec H7) WDTV Live |
|
![]() |
|
morphar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
haha, det er fandme genneført! Super stil! ;-)
men godt nok også geeky! :D tak for linket, lidt underholdning på arbejde er altid godt :-) |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() |
Det er gennemført. Star Trek Enterprise bio'en er virkelig gennemført, men er der ikke hyggeligere i Titanic og Nautilus bio'erne? Selvom Titanic bio'en har mere luksus dagligstue end biograf over sig, men flot er det. Redigeret af Ham_Der - 25-Januar-2008 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Det går konen aldrig med til i stuen! F... hvor folk er kreative! Top nice! |
|
![]() |
|
rigo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2006 Sted: Slangerup, DK Status: Offline Point: 763 |
![]() |
Hold op manne....det må have kostet seriøs mange gryn....
![]() |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
The batcave er dælme cool
![]() |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Det er det man siger at sådan laver man custom built home theathers
![]() |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Hmm, jeg ved nu ikke, der er ikke lige noget der falder i min smag, det er noget overdrevet, men tænk at nogen vil ha' det sådant!!
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Wauw! Det vil jeg sgu også bygge i mit hus...når jeg skal bygge et
![]() |
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
nygaardinc ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() |
hmmm, gad vide hvor mange tons roser og weekendophold det ville koste mig at foreslå en "Starwars bio" herhjemme !
|
|
Panasonic TX-55VT50
Dune Prime 3.0 Mark Levinson No.383 Linn Akurate DS/1 Linn Unidisk SC/D Sonus Faber Cremona M Radius R90 Nordost Baldur SC Linn Silver IC Qnap TS-459-pro+ 8TB |
|
![]() |
|
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Det er lige før man bliver helt misundelig MVH |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Det vil sikkert koste mere end selve biografen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |