|
Temperaturføler iMac |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg det er. Som sagt en Late 2013 på 21.5". Kan man finde en temp.føler der?!
|
|
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Du skal finde det rigtige nummer 1418 er så vidt jeg ved en 2012 model.
Så Googler du nummeret og lcd temperature sensor. Klaus (Det kan vel for helvede ikke passe at en bondeknold fra det mørke Midtjylland skal finde ud af det for et par Apple reparatører) |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Det skal lige siges til reparatørens forsvar at han ikke har kunne tænde iMac'en, da jeg kom med den skilt ad. Han skulle bare få sådan en temperaturføler hjem.
Men mit modelnummer er ME086DK/A. Kan man finde en temperaturføler til den som skal sidde bag på skærmen? Han viste mig at den skulle sidde næsten lige ved siden af webcam. |
|
|
|
![]() |
|
Er det den "Kit, Thermal Pad" du hentyder til? Hvis jeg Googler "Apple LCD temp sensor late 2013" så finder jeg nemlig ikke rigtig noget. Kun noget til 2010 modellen f.eks.
Redigeret af ladiesman217 - 18-Marts-2015 kl. 14:11 |
|
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Det havde været rart at vide før jeg købte maskinen, så jeg ikke skulle bruge timer på at fejlsøge først. Jeg havde nok købt den alligevel ;)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
brug den her - vil man være helt sikker så anvender man serienummeret. Så får man en fuld liste af hvad maskinen indeholder http://www.everymac.com/ultimate-mac-lookup/
|
|
![]() |
|
Jacobtoft ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 381 |
Det ER en 1418. 2012-2013 anvender samme modelnummer overordnet set. Jeg har også fundet en temperaturføler, så det er heller ikke dér, belægget for min post ligger :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |