Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Mr. Pierre
Bruger
Oprettet: 19-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 20:41 |
flemming larsen skrev:
Mr. Pierre skrev:
Rambo 3
Atl indikerede at det var en Rambo film, men jeg blev overrasket  |
Underligt. Jeg har også boksen, og der det rambo som er på. det er sket før at der lige pludselig er en anden film på. Jeg har prøvet en dvd som var helt tom. Så føler man sig snydt. |
Jeg fik dog en ny bdskive med Rambo 3 på og fik lov til at beholde pragt eksemplaret 
|
 |
jugglerq
Guld medlem
Oprettet: 19-September-2005
Sted: Herlev
Point: 696
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 20:44 |
Citat: Flemming Larsen
Takker. Det er sgu noget underligt noget, at man lige pludselig skal finde koder.
Ja det har du ret i, men da jeg så emnet var det værd at undersøge T2 har altid
været omspundet af mystik angående versioner, 3 versioner på en skive
136.min, 152.min & 156.min så får man da lidt for pengene. 
Redigeret af jugglerq - 09-Januar-2010 kl. 20:54
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
|
Sendt: 09-Januar-2010 kl. 23:05 |
Spændende oplysning må jeg sige.
Det forklarer måske hvorfor det er den BD af alle, der tar' længst tid at loade i alle afspillere. 
|
 |
Shaolin
Super bruger
Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Valby, Danmark
Point: 429
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 01:41 |
Er det danske udgaver af filmene man køber hos Blockbuster? Eller er det nordiske, med svensk/norsk cover? Her tænker jeg først og fremmest på James Bond-filmene, men også andet i deres tilbuds-sektion.
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24802
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 10:00 |
Shaolin skrev:
Er det danske udgaver af filmene man køber hos Blockbuster? Eller er det nordiske, med svensk/norsk cover? Her tænker jeg først og fremmest på James Bond-filmene, men også andet i deres tilbuds-sektion. |
Blockbuster kører kun med dk udgivelser.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 12:58 |
Shaolin skrev:
Er det danske udgaver af filmene man køber hos Blockbuster? Eller er det nordiske, med svensk/norsk cover? Her tænker jeg først og fremmest på James Bond-filmene, men også andet i deres tilbuds-sektion. |
De har haft/har nogle enkelte UK udgivelser, men har så gjort tydeligt opmærksom på at der ikke var danske undertekster. Filmene er selvfølgelig alle Reg B.
|
 |
mikkelfrost
Guld medlem
Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Point: 1192
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 14:04 |
koden står på covert :)bag på
|
 |
Iron Man
Guld medlem
Brugeranmelder
Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 16:54 |
yildizhan skrev:
Jeg har idag købt T2 på Bluray for 80,- hos Blockbuster. |
Godt hint.
Jeg har lige købt filmen i Blockbuster og glæder mig til at se den igen. Jeg har kun en rigtig gammel og ringe DVD udgave.
|
 |
Bruger udmeldt 43
--
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 17:14 |
Iron Man skrev:
yildizhan skrev:
Jeg har idag købt T2 på Bluray for 80,- hos Blockbuster. |
Godt hint.
Jeg har lige købt filmen i Blockbuster og glæder mig til at se den igen. Jeg har kun en rigtig gammel og ringe DVD udgave. |
Så har du virkelig noget at glæde dig til. Det er en af de bedre udgaver af mediet.
|
 |
Iron Man
Guld medlem
Brugeranmelder
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 20:42 |
Kampus skrev:
Så har du virkelig noget at glæde dig til. Det er en af de bedre udgaver af mediet. |
Er du sindsyg en udgave af filmen  Min gamle DVD udgave med Dolby Digital er godt fesen ved siden af.
Lydsporet på Terminator 2 er jo ligesom var det fra i går. Stemmerne i centeren er kæmpe store og enormt tydelige og den Harley lyder jo for sindygt. Jeg har aldrig set den der Special extended edition og der da der lige kommer et kort brag fra atombomben tidligt i filmen, der var det lige før, at jeg skulle skifte underbukser  Klart en af mine bedste skiver.
Redigeret af Iron Man - 10-Januar-2010 kl. 20:43
|
 |
HeartWare
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4808
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 22:15 |
Braget fra atombomben (Sarahs drømme-sekvens) er "blot" fra Extended Edition. Der er meget lidt forskel på Special Extended Edition og Extended Edition.
Det er nemt at se, hvilken udgave man har:
I Standard Edition skifter scenen lige fra T2s drab af Johns fosterforældre og hans transformering til sølv til der hvor Sarah bliver vist billeder af T-800 (Arnie) på politistationen i Terminator.
I Extended Edition ser man T-1000 gå ud til hundehuset og opdage, at hunden ikke hedder Wolfy, men Max, hvorefter scenen med billeder af T-800 kommer.
I Special Extended Edition kommer først (efter Wolfy/Max) en scene, hvor T-1000 går ind i Johns soveværelse og gennemsøger det for spor, før man så kommer til scenen med billeder af T-800.
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
 |
Iron Man
Guld medlem
Brugeranmelder
|
Sendt: 10-Januar-2010 kl. 22:36 |
HeartWare skrev:
Braget fra atombomben (Sarahs drømme-sekvens) er "blot" fra Extended Edition.
I Special Extended Edition kommer først (efter Wolfy/Max) en scene, hvor T-1000 går ind i Johns soveværelse og gennemsøger det for spor, før man så kommer til scenen med billeder af T-800. |
Da jeg så speciel extended så jeg både braget fra Atombomben plus scenen, hvor T-1000 går ind på Johns værelse. Så enten husker du forkert eller har min afspiller fucked up med seamless branching og da min afspiller er en Samsung så udelukker jeg ikke det sidste 
Redigeret af Iron Man - 10-Januar-2010 kl. 22:37
|
 |