|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
|
Men den virker i Safari ;-) |
||
Steen
|
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
![]() |
|
Hm, blev det til mere end den første sæson?
|
||
Steen
|
||
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
Hvilke Sci-fi serier er der tilbage nu?
![]() |
||
![]() |
||
arcona ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 238 |
![]() |
|
http://www.tv.com/terminator-the-sarah-connor-chronicles/sho w/68708/episode.html?tag=page_nav;episode |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Ja, den seneste, (sidste) er lige sluttet på SKY1. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
der er jo snart ikke nogle serier tilbage. Der er dog lost tilbage.
ellers synes jeg alle er stoppet. skal dog have prison break 4 og Battlestar Galactica 4 på blu-ray. |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
Der er da masse af serier som stadig kører, at de så måske ikke lige er din smag er jo en anden snak ![]() |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
det har du ret i, men gider heller ikke og følge med i serier mere. Synes altid de slutter før og man aldrig får en god afslutning med. men battelstar foreksempel skulle afslut efter 4 sæsoner og det synes jeg er fint. |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Sidste? Sæson 3 er mig bekendt planlagt... men kan snart ikke finde ud af om den _er_ død eller om den fortsætter ![]() Hvis den er slut nu så er det godt nok en mærkelig afslutning på sæson 2 ![]() ![]() Redigeret af MartinJohansen - 18-Maj-2009 kl. 23:29 |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Tror planen var en sæson 3, men grundet manglende seertal har det været på tale længe af afslutte serien her efter sæson 2. Problemet (som jeg har forstået det fra andre forums) er at T-TSCC har været sendt fredag aften. Fredag aften er en rigtig dårlig aften at vise en serie henvendt primært til unge mennesker som typisk lavet alt andet end at se TV om fredagen. Derfor har der ikke været så mange seere som forventet. |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Det lyder meget plausibelt
![]() Så må jeg bare glæde mig til T4 istedet for ![]() Ellers en rigtig fed serie.. godt skuespil fra alle faktisk. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |