recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TerraTec 2400i Dual DVB-T kort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTerraTec 2400i Dual DVB-T kort

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2006 kl. 10:02
Nu har jeg ikke cheket prisen på kortet, men hvorfor vælge en dual tuner når en single tuner (f.eks. under DVBViewer) kan håndtere alt hvad der pt. findes i sendenettet (4 kanaler) samtidigt
Til top
ttppeewee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 14:11
Jeg overvejer at købe dette kort, kan i sige go for det? Eller er der andre kort som i mener er bedre....
Til top
påfuglen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-November-2006
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2007 kl. 14:59
Hvorfor i himlens navn får man ikke alle de producenter af mediacenter mm. til at henvende sig til MS og lægger press på dem den vej, idet det er jo helt ude af propationer at MS udgiver SW som så ikke supportere de HW installationer der findes, jeg tror ikke at der nogen mediacenter fabrikanter der ikke har hybrid tuner til DVB tv, så hvad om man herfra forummet gik den vej til producenter af HW til MCE og få dem til at lægge pres på MS til at få det problem løst, det kan vel ikke være MS et stort problem at løse dette.. For man høre jo ikke om andet her på forum efterhånden at folk ikke kan få det til spille, ellers sker det jo med alle mulige hiv og sving løsninger. Og hvis det så lykkedes kan man ikke stole p om det så virker igen dagen efter. Måske derfro at det ikke er udbredt mellem folk og fæ, men forebeholdt pc freaks og andet godt folk der ved lidt om bagsiden af MS.
Til top
swax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juni-2006
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2007 kl. 14:43
Til MCenterFreak

Vil det sige at hvis jeg køber en singel tuner så kan jeg se en kanal samtide med jeg optager en anden kanal?

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2007 kl. 23:23

Yes

rettet: Under forudsætning af at de alle ligger i den samme MUX og det gør DR1-2 og TV 2 på nuværende tidspunkt. Skal du f.eks. optage svenske DVB-T kanaler  så klarer du den ikke med en Tuner

Redigeret af MCenterFreak - 30-Januar-2007 kl. 23:26
Til top
ttppeewee Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Januar-2006
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2007 kl. 13:56

Så har jeg bestilt dette kort, men der går nok 5-7 dage før det kommer

Vender tilbage med min vurdering når jeg har leget lidt med det

Til top
ospdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Maj-2006
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2007 kl. 14:58
Hvis man kun vil se DR1 og TV2, med den funktion at se en og optage en anden kanal hvilket DVB-T kort vil så til prisen være det bedste køb ??
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu