|
Terratec Cinenergy HTC stick HD, ingen kanaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
christian90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2011 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-December-2011 kl. 12:30 |
Hejsa
Jeg har en Terratec Cinenergy HTC stick HD og forsøger at finde yousee grundpakken i min andelsboligforening. Problemet er, at den ikke finder nogen kanaler overhovedet ved søgning hverken i DVBviewer Demo eller Home Cinema (det medfølgende program). Jeg har indstillet QAM = 64 og Symbolfrekvensen på 6875 og prøvet at søge på enkeltfrekvenser (fundet her) Er der noget jeg skal være opmærksom på mht. antennekabel eller lign.? OS: Windows 7 Driver og Home Cinema er opdaterede /Christian
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
det er analoge frekvenser du linker til...
|
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10581 |
Prøv Transedit fra DVBViewers members section. Hvis det heller ikke finder nogen kanalerbør du tjekke dine kabler om du har tilstrækkelig signal og/eller kvalitet.
Jeg har selv Stofa og havde i starten samme problem. Årsagen var et for dårligt antennekabel.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
christian90 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-December-2011 Status: Offline Point: 3 |
Tak for den meget hurtige respons, det ser jeg på.
Jeg har INGEN erfaring, så bare det med analoge kanaler var jeg ikke klar over. |
|
![]() |
|
Så har jeg prøvet Transedit 3.8 med følgende indstillinger:
Blind Scan Frekvenser (108): 113,121,50.5-99.5:7,107.5-296.5:7,306-858:8 Symbol rates: 6875 Modulations: 64 Det håber jeg er rigtigt, og dog, for den fandt intet. Jeg har også rettet lidt på antennestikkene på kablet, og det resulterede i den fandt 11 kanaler i Home Cinema - men ingen virkede. De hed alle noget a la "Service XXXX (4 tal)". Jeg prøver at finde nogle nye - de er også gamle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |