|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() Sendt: 21-Januar-2008 kl. 16:40 |
Hej http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=343801 Nogen der har erfaringer med dette tv kort??? Mvh Oakie
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Er der noget der gør dette til et dårligt produkt eller er det ligeså godt som FloppyDTV og TechnoTrend?
|
|
![]() |
|
Mlarsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
![]() |
Technotrend kortet har jeg ikke kunne få til at virke i Vista MC, ved ikke med Terratec kortet om det virker til VMC, det gør FloppyDTV...
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Pyt med MCE, jeg bruger alligevel Media Portal. Tænker bare om der er noget der gør det til et dårligere kort rent hardwaremæssigt? Pyt med understyttelse af programmer..
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
Det er sikkert lige så godt som TT kortet, floppyDTV er lavet med CI indbygget, hvilket nok er at fortrække.. Problemet er hvis det skal bruge til Vista MCE, der skal du have en driver skrevet til Vista MCE, ligesom dem med floppyDTV har gjort, uden den driver vil kortet ikke kunne genkendes af Windows som et DVB-T kort(som er det eneste digitale kort Win MCE understøtter) Hvis det ikke skal bruges til Win MCE, tror jeg ikke der er nogen problemer.. |
|
![]() |
|
![]() |
Det var lige det jeg skulle høre |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Hvis kortet f.eks. skal bruges i forbindelse med Media Portal, ser det ikke ud til at CAM-modul er supported... (TV-kort liste) Med hensyn til DVBviewer synes jeg ikke, det er klart heller... (findes der BDA-drivers?) Altså kan det kun anvendes med noget medfølgende propriotært software? Det ville også være smart med et TV-kort i PCI-express, med de færre PCI-stik, der er i motherboardet efterhånden .... Prismæssigt kan kortet heller ikke konkurrere med TechnoTrend Budget c1500. (i forhold til ovennævnte forhandler). Redigeret af avh - 22-Januar-2008 kl. 09:01 |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, venter lidt endnu så, ser jo ud til at TT kortet ikke kan fåes længere hos DVBshop. Haster heller ikke så meget, har heldigvis et tv med DVB-C tuner. Men det kunne nu stadig være rart så længe Discovery HD og C+ HD ikke er kodede.
Redigeret af Nagash - 21-Januar-2008 kl. 23:15 |
|
![]() |
|
![]() |
Det er jo ikke producentens skyld at Microsoft nægter at lave understyttelse af DVB-C/S i MCE.
Redigeret af Nagash - 22-Januar-2008 kl. 14:43 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Technotrend Budget Kortet kommer i en ny forbedret version. (C-1501) Jeg ville derfor vente en måneds tid med at købe indtil TT er klar med c-1501. Den nye version har en forbedret pretuner(Den der skal have coax ind og sende signalet til DVB-Chippen) der modsat den nuværende er digital, Såvidt jeg ved er den nye tuner fra MicroTune (ca den samme som findes på Ati Theater 550/650 ). Den nuværende Phillips SAA 71xx/eller NX'eren er Technotrend Budgets akilleshæl, den er meget følsom og tollererer ikke hverken for høj eller for lav signal styrke. Er man sikker på sine modtageforhold er der dog ikke grund til at vente.
Budget c1500 bruger stadig nærmest identisk hardware som Hauppauge' gamle Nova-c som immervæk har snart 6 år på bagen... Redigeret af Patriarken - 22-Januar-2008 kl. 21:44 |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet Anders.
Kunne godt se den var på listen hos DVBshop, men den stod bare som ikke på lager, men det er der jo så en god forklaring på. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |