|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sorlar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 24-April-2010 kl. 17:39 |
Hej
Jeg har lige købt Terratec Cinergy C PCI HD. Når jeg installere den kommer fejl meddelsen "the device cannot start code 10" Jeg har prøvet at installere den på mit media center og min arbejdsstation.
Jeg anvender Windows 7 premium 32-bit på media centeret og 64-bit på arbejdsstationen. Jeg har prøvet at fjerne hardwaren og tvinge windows til at installere Terratec driver. Er det mig som har fået et defekt kort, eller er der noget jeg overser? ![]() Det kan evt. være at i mit mediacenter sidder en anden digital tuner fra Lifeview, som skaber konfligt. Og problemet i min arbejdstation er at det er 64-bit Nogle forslag?
Med venlig hilsen Søren |
|
![]() |
|
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Der er 64 bits win7 drivere på terratecs hjemmeside. Så det er vel ikke problemet, når du installerer dem. Jeg bruger H5. Jeg er ikke begejstret for terratecs player, så jeg har købt DVBViewer (30$). Hermed var alle problemer løst, for yousee dvb-c er indbygget i deres wizard, og playeren sætter møjsommeligt alle codecs op. Jeg valgte win7's codecs. Hermed løstes det problem at jeg også har en blueray player på computerem, som anvender sit eget codecs. 'error 10' siger mig ikke noget.
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
Hvor har du købt den til 30$ ?? den koster 15 Euro.
Man kan også vælge det gratis Mediaportal - www.team-mediaportal.com
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
sorlar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-April-2010 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Så fik jeg et nyt kort, ingen problem længere.
Dog mangler jeg en H. 264 decoder for at kunne se HD kanaler.
Er der nogle som ved hvordan jeg vælger / installere sådan en? jeg har prøvet at installere k-lite codec, men det lader ikke til at det løser problemet
hilsen Sorlar
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |