|
Test af bas |
Besvar | Side <12345 7> |
Forfatter | ||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
De vil ikke tage den retur da jeg desværre har smidt emballagen ud😪
|
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Endnu mere ærgerligt, når forretningen har 30 dages returret.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da noget lort du er havnet i.
Er der ingen her på siden der er inde i købeloven? Jeg mener at man godt kan fortyde selvom emballage ikke findes mere. Butikken har så ret til at lave et nedslag. Det er da håbløst med et sæt højttalere til 10 klik der blafrer i bassen.
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja forstod også deres betingelser gjaldt et fradrag, men det gælder så alt andet end emballagen sagde de .. hmmm
|
||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Købelov? Et produkt er købt, alt emballage er smidt ud indenfor 14 dage og en kunde synes nu ikke produktet lever op til forventningerne (uden at være defekt). Jeg kender ikke købeloven, men hvis der er et punkt som sætter en forbruger i en god situation i ovenstående scenarie, så giver det da ingen mening. Så skal butikken miste penge på det? (Beklager off-topic)
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spørgsmålet er vel hvorfor emballagen ikke gælder deres returret. Eks. Har jeg returneret en receiver I elgiganten uden emballage... Ingen problemer overhovedet.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er da endnu mere træls, hvis man har betalt så mange penge for dem! Endda uden af prøvelytte på dem og ikke gemt emballagen, så man kan sende dem retur. Klaus
|
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og i sort lidt billigerer:
https://hifi-freaks.dk/webshop//b-stock-lager-triangle-trio-jubilee-b-stock-sort-p-2996.html?gclid=EAIaIQobChMI0c2e66jc3wIVj8myCh19rAsREAYYASABEgLzVPD_BwE Men har du snakket med Hifi freaks, om die evt. har en fejl? Har du været forbi og lyttet til nogle i butikken om de spiller lige så dårligt?
|
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er heller ikke en fremgangsmåde jeg selv vil benytte. Butikken kan sælge højttaleren som demo efterfølgende. Jeg siger ikke at butikken skal give det fulde beløb retur. På den måde behøver det ikke at give butikken tab.
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
#muffi
Det er jo også det der ligger i deres 30 dages returret formegentlig. Jeg købte også højtalerne som B-stock. Går ud fra det er en model som har været ude hos en anden kunde. Personligt sparer jeg gerne nogle 100 kr på den konto, og ville da heller ikke være bleg for at købe højtalere uden emballage hvis jeg kunne spare penge. Så planen er jeg tager derud i næste uge så de kan lytte på dem. Men mine forventninger er ikke høje ud fra min dialog med dem hidtil. Og en returret med pris reduktion var desværre udelukket. Deres udmelding på problemet var at det nok var højtalerens begrænsning. Og at hvis jeg testede det samme på en Dali så ville jeg opleve samme problem. Det har jeg så lige gjort i den lokale Hifiklub. Dali klarede det fint.
Redigeret af mbm1 - 07-Januar-2019 kl. 20:55 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4698 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvor står der at der skal være emballage?
|
||
mbm1
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har de bare sagt til mig. Gider egentlig ikke den store slåskamp med dem. Bare ikke et sted jeg gider handle igen. Og specielt ikke da de slet ikke virker forstående for min situation og slår det hen med at det er nok bare højtalerens begrænsning og sådan er mange højtalere. Hvilket Hifiklubben med deres Dali ihvertfald modbeviste
Redigeret af mbm1 - 07-Januar-2019 kl. 21:17 |
||
Besvar | Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |