|
Test af bas |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke for noget, men HiFi-freaks har alt på tilbud. Så meget, så den der førpris de annoncerer med, stort set aldrig er set!. Derfor er det også hen i vejret at kalde de nævnte højttalere for højttalere i 10.000 kroners klassen. Det har de ikke kostet i Danmark, nærmere 7500 kroner, som også er prisen i Sverige https://www.pricerunner.se/pl/267-4404005/Hoegtalare/Triangle-Trio-Jubileum-priser (10.000 svenske zloty) Klaus
|
||
PeterNMadsen
Ny bruger Oprettet: 22-December-2014 Sted: Maribo Status: Offline Point: 13 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Flere tests indikere da ellers det er en 11000kr’s højttaler ;-) |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Besynderlig sammenblanding af polsk og svensk valuta, især når 100 złoty koster 236,5 svenske kroner, hvilket svarer til 173 danske kroner.
Redigeret af JeTex - 09-Januar-2019 kl. 15:09 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2040 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
En tilbagemelding på mit problem.
Var ude hos HiFiFreaks med højtalerne og de lyttede ti dem. De kunne også godt høre problemet, og de definerede det som portstøj. Det er mig stadig uforståligt at en højtalerproducent kan stå inde for noget sådant, men det lød ikke på medarbejderen i HiFiFreaks, at dette var unormalt, og han havde hørt, det der var værre mht portstøj. Portstøj eller ej. I mine øre lyder det fuldstændig som en ødelagt enhed der står og blafre. Men vi fik lavet en aftale om at jeg måtte bøde 500 kr pr. højtaler for manglende emballage, og jeg gik så derfra med et sæt Definitive Demand D11 i stedet. Nu skal jeg lige have lyttet D11éren igennem, men mit førstehåndsindtryk er godt. Bassen er virkelig imponerende i den lille højtaler og ingen mislyde eller blafren overhovedet. Den spiller højt og bassen kan mærkes. Den virker ikke så åben og detaljeret som Trianglen dog.
Redigeret af mbm1 - 17-Januar-2019 kl. 12:42 |
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det beviser bare at samtale fremmer forståelsen.
Helt skørt at man sender en højttaler på markedet med den egenskab. Man skulle tro at det har test lyttet inden den blev sendt på markedet. Håber du bliver glad for D11.
|
||
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 874 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Godt at du fik byttet dine højtalere.
Håber du bliver tilfreds med de nye. |
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |