|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Morten014 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 17-September-2007 kl. 15:13 |
Hej jeg har lige et spørgsmål, findes der test af onkyo TX-605? Mvh. Morten Redigeret af Morten014 - 17-September-2007 kl. 15:15 |
|
![]() |
|
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
Kan du bruge denne her
Smid den lige igennem babelfish tysk til engelsk hvis det er |
|
![]() |
|
Morten014 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
kan du ikke linke til det der oversættelses program?
|
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Google på babelfish og du vil finde , |
|
![]() |
|
![]() |
ok nu er den på engelsk takker.....
ps. er der andre der har nogle test på den? |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Altså du kunne måske starte med Recordere!..Jeg har også selv lavet en!....Der ligger også nogle på nettet, kan bare ikke lige huske hvor!.. mvh Zirio |
|
![]() |
|
![]() |
hmmm jeg kan kun se anmeldelse af 875 her på siden?
er det mig der ikke har kigget de rigtige stæder?? Mvh. Morten |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Ja altså det kommer an på om du vil have en DANSK anmeldelse!..SÅ er det vidst kun recordere og jeg der står for anmeldelserne!...Men der er en del af anmeldelser fra Engelske sider!.. mvhZirio |
|
![]() |
|
![]() |
Det vill da være rart med en dansk, men en engelsk er også fin nok. |
|
![]() |
|
![]() |
Altså der er jo de 2 danske!...Til sammen synes jeg de går rimelig bredt, om Onkyo Receiveren!..Tror ikke du vil få meget mere ud af at læse på den diverse engelske sites!..jeg garanterer dig, jeg gjorde ikke andet, imens jeg havde bestilt min 875! mvh Zirio |
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() |
Det er jo test af 605'eren der efterlyses. Mvh Michael |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |