|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||||||||||||||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Online Point: 6288 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg synes altid at det er spændende at læse div test`s
![]() MVH
|
||||||||||||||||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|||||||||||||||
Når Samsung D8005 kommer med et filter, så handler det ikke om at snyde, men om at løse et problem, at kunne se tv om dagen, eller i et rum med meget lys og stadige opleve dybsort. Prøv det sammen med alle andre skærme incl. de nye tv fra Panasonic - og du vil opdage, at sort er mere gråt end det er sort. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||||||||||||||
Ja fint nok det viser sort i daglys, men så skulle de vel have tænkt på genskin. udfra den video man kan se, har den mere genskin end min pioneer. vi ser sikkert også forskelligt på det. er sådan set lige lige meget om et tv er god til sort eller ej om dagen. jeg kan ikke holde ud og se tv i et oplyst lokale, med direkte sollys ind i lokalet. hverken da jeg havde crt lcd og nu plasma. med almindelig gardiner, gå det da fint og se tv på mit pio om dagen.
jeg siger ikke en 8005 er dårlig, men den samme sort farve skulle den have om aften og helt uden ujævn lys. der er godt nok forskel på de forskellige skærme. men når flatpanels får den til test, er der sikkert også ujævnt lys for dårligt på en skærm til over 15000 kr Redigeret af xcardman - 25-April-2011 kl. 11:01 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
ZackGem ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
![]() |
|||||||||||||||
Nogle bud på dette? Hvorfor klare en større skærm sig bedre? Og i så fald skal man jo også sammenligne samme størrelse skærme de forskellige serier imellem. |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
|||||||||||||||
Jeg er selv spændt på at høre,om test på 65VT30, det lyder til at de større modeller,er bedre med dybere sort
![]() ![]() http://panasonic.net/avc/viera/eu2011/product/vt_plasma_spec.htmlog UK's test er det således på 42VT30 Strømforbrug TX-P42VT30E
[THX] tilstand (3D) 219W
Kalibreret [Professional1] tilstand (3D) 212W
Standby 1W
så gad vide om de 156W er målt i 2D
![]() og omkring alt det snak om Pio Kuro snak/Panasonic
så er det da klart at Panasonic ikke kan udtale sig om dette, de har jo overtaget Pioneer's
ingeniør, og har derfor viden om at lave gode dybe sorte farve, men som beskrevet oppe i tråden så sætter EU åbenbart nye krav om dette Redigeret af taj59 - 25-April-2011 kl. 12:38 |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|||||||||||||||
Hvorfor? Mit 42" kostede 20.000, nye skærme skal pinedød bare være billigere og bedre og tyndere og have flere features. Jeg er ked af at måtte skuffe jer: Sådan hænger verden altså ikke sammen. Klaus |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||||||||||||||
Tror, at x-manden mener at der findes skærme til under 15k ,som feks ikke lider af clouding . Og et eller andet sted er det altså Samsungs top-LCD vi diskuterer . . !
|
||||||||||||||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||||||||||||||
Ja netop hvorfor ikke løse det problem før smart tv og andet gejl synes det er lidt utroligt det problem ikke bliver løst i hverfald bare på deres top model Ja alle tv har fejl, der er bare nogen fejl man ikke kan leve med |
||||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |