|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
Mills ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 73 |
![]() Sendt: 26-Juli-2009 kl. 23:52 |
Hvad hedder denne model i EU? De siger at dette er arvetageren til Pioneers Kuro skærme. Lyder meget lovende!
![]() http://hdguru.com/the-new-king-of-hdtv-displays-panasonics-t c-p54v10-reviewed/458/ Redigeret af Mills - 26-Juli-2009 kl. 23:54 |
|
Jeg og Zincks tanker om SPOT 07
http://www.hifi-musik.dk/?page=visartikel&id=139 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
![]() |
|
Mills ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-September-2007 Status: Offline Point: 73 |
![]() |
Tak.
![]() |
|
Jeg og Zincks tanker om SPOT 07
http://www.hifi-musik.dk/?page=visartikel&id=139 |
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Lyder lovende fra HD Guru. V10 på linie med KURO. Falder helt i tråd med Cnet.de, som også hævder, at V10 er på Kuro niveau og det bedste tv, de nogensinde har testet.
Link til 50V10 test Redigeret af buller1 - 27-Juli-2009 kl. 00:56 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Cnet.de er ikke just kendt som et af de mest seriøse.Mest troværdige test fås nok på HDTVtest.uk og feks Flatpanels.dk. Men PanasonicV10 er afgjort et af markedets bedste 50". Men Kuro niveau når den altså ikke . . |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg forstår alså ikke sådan udtalser med mindre ham som tester selv sælger en panasonic v10. En v10 er en rigtig god skærm, men den når alså ikke Kuro niveau. Jeg synes faktisk en samsung 855 er tættere på, især farverne.
|
|
![]() |
|
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
Nu er det tankevækkende egentligt bare at to uafhængige udenlandske websites måler dybere sortniveau på V10 end G10 og Flatpanels måler det modsatte. .... så....
Pas lidt på med ikke at blive for selvbekræftende herinde i den lokale "andedam". Der er også en verden udenfor som måske ser lidt anderledes på tingene.... |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Nu kender jeg alså en med v10 og jeg har selv en 500M. V10 er blevet opdatere med thx. Han er alså heller ikke i tvivl om min er bedre. Han har bare ikke brug for en 50 tommer. Har selv set dem med samme materiale og i en stue.
Så jeg hygger mig fint i min andedam ![]() har selv set dem og Rasmus og OTTO har set dem. Det er bedre for mig end de to site. Hvis HDTVtest.uk havde udtalt det, havde jeg nok været mere opmærksom. Men der er en kuro stadig reference. v10 http://www.avforums.com/reviews/Panasonic-TX-P50V10-Review.h tml kuro http://www.avforums.com/reviews/Pioneer-KRP-500A-Review.html her er de begge blevet kalibreret. en v10 har fordel af lyd, men i ren billedekvalitet er en kuro alså stadig foran. man kan se med det blotte øje at en v10 ikke har det samme sortniveau så det er lige meget om de måler det lavere, det går sikkert også ud over shadow detail som er rigtig vigtig. Netop Rasmus prøver og fiske dem frem og derfor hans måling Men har jo selv anbefalet en v10 til ham, så ja det er en fin skærm Redigeret af xcardman - 27-Juli-2009 kl. 10:37 |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
![]() |
Jeg har set et Panasonic V10 ved siden af et Pioneer LX5090 i KT-Radio. Og som Xcardman nævner kan man med det blotte øje tydeligt se, at Pioneer har bedre sort. Men hvad der er endnu mere vigtig en bedre shadow detail. RAsmus' måling af sort kunne sikkert blive bedre, men så ville det gå ud over shadow detail. |
|
![]() |
|
![]() |
Så de andre websites har ikke forstand få det der. Det har I derimod.... var der nogen der snakkede om "selvbekræftende" kommentarer...?
|
|
![]() |
|
![]() |
ergo du mener Rasmus og otto ikke har forstand på billedekvalitet. Det siger vist lidt mere om dine kommentar end os andre. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at kunne huske, at omkring Samsung B850, der var Flatpanels og Otto ikke engang enige angående skærmens mængde plasmastøj. Ikke tillidsvækkende..
Rasmus Larsen mener, at Samsung B850 har meget mere plasmastøj end V10 Otto mener at B850 vinder her. Ingen er ufejlbarlig, heller ikke de to omtalte herrer. Redigeret af buller1 - 27-Juli-2009 kl. 12:40 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |