recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af Philips 42PF9831 og Sony KDL46X20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTest af Philips 42PF9831 og Sony KDL46X20

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10479
Direkte link til dette indlæg Emne: Test af Philips 42PF9831 og Sony KDL46X20
    Sendt: 20-Juli-2006 kl. 08:30

Philips 42PF9831 og Sony KDL46X2000 testes i det tyske Video i henholdsvis nummer 7 og 8 2006.

Af testen af Philips TVet fremgår bl.a.:

At Sony KDL40V2000 viser bedre sort.

At Clear LCD ikke virker ved HD opløsning.

At fjernbetjeningen desværre kun kan betjene Philips´ egne produkter.

Det er nok ikke fair at sammenligne et 42” og et 46” TV direkte, men her får I alligevel testresultaterne:

Philips                                      Sony

Vejledende pris                      5000 Euro                              5900 Euro

Billede                                     32                                            29

Lyd                                          15                                            14

Laboratoriemålinger               16                                            15

Betjening                                 6                                              6

Udstyr                                     10                                            9

Samlet bedømmelse               79 (sehr gut)                           73 (sehr gut)

Flemming

Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9403
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2006 kl. 08:41

Undrer mig ikke.

Kunne dog forstille mig at det som trækker ned på begge er prisen..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu