recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+
    Sendt: 22-December-2011 kl. 11:27
Hej Alle

Proxy Streaming er det nye hotte i 2012.

Afspilleren af choice må idag være Roku, da den er en af de få billige afspillere hvorfra du kan streame videoer fra Disney, Amazon, Hulu+ og Netflix, samt en masse sport. Apple TV2 er også ok men manlger lige nu Hulu+ og amazon, men har så Itunes.

Jeg vil i denne tråd give jer et lille indblik i hvordan det virker sammen med Unblock US.

Skrver næste indlæg når jeg har optaget lidt video.

Redigeret af daskino - 22-December-2011 kl. 11:28
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
Mark RL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-Juni-2008
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mark RL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 13:35
Men manglen er stadig de sk... undertekster, og på filmene fra disney er det de danske stemmer
Med venlig hilsen

Mark
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 14:04
Roku viser skam undertekster på Netflix. Disney, er på engelsk

http://forums.roku.com/viewtopic.php?f=28&t=42381&sid=2bd1420c0c00e2956b4c4f875513a718&start=165

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2011 kl. 14:11
Roku har også Crunchyroll. Det er sgu godt
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon
Til top
anitabruno Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Januar-2012
Sted: København
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:13
hejsa,
jeg har haft en Roku 2 XS  streamer (julegave) med hjem fra juleferien i Texas, nu har jeg fået en ny IP adresse og blevet medlem på netflix, og kan se film på min puter, og på mit TV med et kabel, men det er jo ikke meningen, så behøver jeg jo ikke Roku!! Det ser ud som om jeg også skal ha en anden rurter med en amerikansk IP adr i ?? Eller hvad gør jeg??
Tak for hjælp :-)

godt nytår fra anita
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:20
ja hvis du kan leve med at din puter er tændt 24/4, larmen fra den strømforbruget og at det gaer 40 serk at starte din op kan du sagtens nøjes med at se netflix på pc til tv'et ;) det gjorde jeg skam også i mange år med KISS DP1500 og freekiss

du skal tilmelde dig UNBLOCK-Us eller en anden tjeneste som maskerer dig så netflix tror du amerikansk ip adresse.

det kan du med ROKU kun køre på din router

dvs i din router opsætning skal du under DNS

skrive de tal ind som unblocus fortæller dig du skal skrive ind, på unblock us er der guider til de forskellige routere.

eks 80.225.345.234

jeg har dog haft knald med yousee router da den var godt låst.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:29
jeg  har en gammel netgear  router, som jeg vist ikke kan lave om på.
jeg kører fint gennem computeren , men når jeg nu har fået en roku vil jeg gerne bruge den  være fri for at ha computeren stående ved siden af TV'et...
Kan jeg købe en ny router, som kan bruges sammen med Roku?
mvh anita
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:31
dlink 655 kan købes til 299-399 det er en udemærket router som kan bruges.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:33
hvor køber jeg den, og skal den bare sættes til?? Jeg er altså ingen ørn til alt det puter halløj!!!
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:35
et eller andet sted har jeg læst om en Buffalo router, men da jeg i dag ringede til forhandleren for at høre om den, fik jeg bare at vide ,at den ikke var lager, og at han i øvrigt ikke vidste, hvad den var til !!!!
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:39
he he elgiganten har den til 399, ASUS RT-N13U til 539 er bedre men også dyere

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér anitabruno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 21:43
har lige checket.. el-giganten  har ingen på lager,,,
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu