|
Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+ |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2011 kl. 11:27 |
Hej Alle
Proxy Streaming er det nye hotte i 2012. Afspilleren af choice må idag være Roku, da den er en af de få billige afspillere hvorfra du kan streame videoer fra Disney, Amazon, Hulu+ og Netflix, samt en masse sport. Apple TV2 er også ok men manlger lige nu Hulu+ og amazon, men har så Itunes. Jeg vil i denne tråd give jer et lille indblik i hvordan det virker sammen med Unblock US. Skrver næste indlæg når jeg har optaget lidt video. Redigeret af daskino - 22-December-2011 kl. 11:28 |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men manglen er stadig de sk... undertekster, og på filmene fra disney er det de danske stemmer
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
Roku viser skam undertekster på Netflix. Disney, er på engelsk
http://forums.roku.com/viewtopic.php?f=28&t=42381&sid=2bd1420c0c00e2956b4c4f875513a718&start=165 |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
Roku har også Crunchyroll. Det er sgu godt
![]() |
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
hejsa,
jeg har haft en Roku 2 XS streamer (julegave) med hjem fra juleferien i Texas, nu har jeg fået en ny IP adresse og blevet medlem på netflix, og kan se film på min puter, og på mit TV med et kabel, men det er jo ikke meningen, så behøver jeg jo ikke Roku!! Det ser ud som om jeg også skal ha en anden rurter med en amerikansk IP adr i ?? Eller hvad gør jeg??
Tak for hjælp :-)
godt nytår fra anita
|
|
![]() |
|
ja hvis du kan leve med at din puter er tændt 24/4, larmen fra den strømforbruget og at det gaer 40 serk at starte din op kan du sagtens nøjes med at se netflix på pc til tv'et ;) det gjorde jeg skam også i mange år med KISS DP1500 og freekiss
du skal tilmelde dig UNBLOCK-Us eller en anden tjeneste som maskerer dig så netflix tror du amerikansk ip adresse. det kan du med ROKU kun køre på din router dvs i din router opsætning skal du under DNS skrive de tal ind som unblocus fortæller dig du skal skrive ind, på unblock us er der guider til de forskellige routere. eks 80.225.345.234 jeg har dog haft knald med yousee router da den var godt låst. |
|
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
jeg har en gammel netgear router, som jeg vist ikke kan lave om på.
jeg kører fint gennem computeren , men når jeg nu har fået en roku vil jeg gerne bruge den være fri for at ha computeren stående ved siden af TV'et...
Kan jeg købe en ny router, som kan bruges sammen med Roku?
mvh anita
|
|
![]() |
|
dlink 655 kan købes til 299-399 det er en udemærket router som kan bruges.
|
|
|
![]() |
|
hvor køber jeg den, og skal den bare sættes til?? Jeg er altså ingen ørn til alt det puter halløj!!!
|
|
![]() |
|
et eller andet sted har jeg læst om en Buffalo router, men da jeg i dag ringede til forhandleren for at høre om den, fik jeg bare at vide ,at den ikke var lager, og at han i øvrigt ikke vidste, hvad den var til !!!!
|
|
![]() |
|
he he elgiganten har den til 399, ASUS RT-N13U til 539 er bedre men også dyere
|
|
|
![]() |
|
har lige checket.. el-giganten har ingen på lager,,,
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |