|
Test af Roku LT med Amazon Prime, Netflix, Hulu+ |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har du tjekket guiderne her og set om du alligevel ikke kan gøre detpå din gamle router?
http://unblock-us.com/how-to-set-up/ Watching on multiple devices and have access to your router? Set up only your router and watch on any device. Linksys and Cisco routers DLink routers Netgear routers Bell Cell Pipe router Bell Aliant Speedstream router 2Wire Airport Extreme Siemens Gigaset SE567 Actiontec R1000H router TP-Link router My router is not listed. What do I do? |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
og ASUS fås hos DAta-engros på Falkoner Allé til 449,00 , så det kan være, at jeg skal tage derind og få noget hjælp??
|
|
![]() |
|
anitabruno ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 34 |
jeg er en "gammel" kone på 65, så jeg må altså ha' hjælp !!! eller jeg må nøjes med det, jeg selv kan finde ud af og blive ved med at se film via computeren, og så kan jeg sende min søde lille Roku tilbage til TExas, hvor den kommer fra !!!!
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
ja tag over til data-engros og sig at du skal bruge din nye router sammen med unblockus og roku, og at du skal have sat dns adresser ind fra unblockus. På din alder vil du få så meget street credit at de ikke andet end kan lade være med at hjælpe dig ;)
husk forresten at unblockus koster $5 om måneden at bruge. undrer mig dog lidt over at du kan se netflix på din computer, har du brugt unblockus til at låse den op? eller kunne du gøre det fra starten? |
|
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
hej igen,
nej jeg har tegnet et abonnement hos Hide My Ass (HMA) og låst den op.. Hvis jeg køber en ny router med amerikanske ip-adresser, hvad så med al min mail - ind og udg. osv?? virker det stadig?? Jeg ihvertfald vil køre på Frb. allé i morgen og se hvad de siger !!
godnat. og foreløbig tak for hjælpen
venlig hilsen Anita
|
|
![]() |
|
mail vil funge fint, ingen problemer med det. husk din IP vil være den samme , det er dine DNS adresser der skal laves om modsat hvordan HMA gør det.
|
|
|
![]() |
|
nu har jeg ringet til diverse forhandlere, og der er ingen der ved noget om noget, og på Falkoner Allé . kan de sælge mig, hvad jeg vil købe, men de kan ikke sætte noget op fir mig !!! Hva' f... gør jeg så nu??
|
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Tager til nærmeste HTX, find fyren med de blegeste overarme og spørg om han vil tjene 200 kroner
![]() |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Virker undertekster på både netflix og hulu plus (roku LT)? på forhånd tak
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12458 |
Når der er undertekster at sætte på (Netflix), så virker det helt fint. Jeg har dog oplevet lidt bøvl med timingen på Hulu, så det virker ikke altid lige godt dér.
|
|
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB9000 | Zidoo Z30 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | WiiM Pro & Roon |
|
![]() |
|
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
Tak for svaret. Dvs. at der godt kan vælges undertekster på både netflix og hulu?
Har nemlig netflix på min boxee box og der virker undertekster perfekt. desværre er der ikke en boxee-app til hulu, og undertekster kan ikke vælges på hulus android app. Så jeg var lidt bange for at det måske heller ikke virkede på roku LT :-( Har nemlig lige erhvervet mig hulu og venter spændt på min roku LT:-) |
|
![]() |
|
hvordan betaler man for HULU her i DK??
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |